Klienci Santander Bank Polska więcej spraw załatwią przez infolinię

Z rynku

Logo Santander Bank Polska
Źródło: Santander Bank Polska

Santander Bank Polska w czasie pandemii COVID-19, nieustannie pracuje nad tym, by produkty i usługi były jeszcze bardziej dostępne, bez wychodzenia z domu. Bank chce umożliwić wygodną obsługę również tym klientom, którzy dotychczas nie korzystali z usług bankowości internetowej.

.@SantanderBankPL chce umożliwić wygodną obsługę również tym klientom, którzy dotychczas nie korzystali z usług bankowości internetowej #Santander

Według badań Mastercard, w ubiegłym roku aż 96 proc. polskich internautów korzystało z bankowości internetowej. Co najmniej raz w tygodniu serwisu bankowości internetowej lub bankowej aplikacji mobilnej używało natomiast 56 proc. badanych. Coraz chętniej zakładamy też konta online, bez wizyt w placówkach banków. Dziś, z jednej strony to konieczność spowodowana izolacją w związku z koronawirusem, z drugiej – duża oszczędność czasu i wygoda.

– Systemy bankowości internetowej i mobilnej pozwalają załatwić zdecydowaną większość podstawowych operacji na rachunkach wprost sprzed ekranu komputera lub smartfonu. Chcemy umożliwić obsługę również tym klientom, którzy dotychczas nie korzystali z usług Santander Internet – a w związku z ograniczeniami kontaktów bezpośrednich, mogą mieć utrudniony dostęp do oferty banku – komentuje Joanna Wcisło, dyrektor Multikanałowego Centrum Komunikacji w Santander Bank Polska.

>> (otwiera się na nowej zakładce)”>Czytaj także: Santander Bank Polska ze względu na koronawirusa rezygnuje z niektórych prowizji kredytowych od MŚP >>>

W ostatnich dniach Santander Bank Polska wprowadził dla klientów, którzy nie korzystają z bankowości internetowej możliwość realizacji za pośrednictwem infolinii:

– otwarcia usług elektronicznych, 

– wnioskowania o kartę debetową,

– nadania nowego PIN do karty,

– zmiany numeru telefonu do 3D Secure,

– zwiększenia limitu przelewów w bankowości elektronicznej,

– wnioskowania o zaświadczenia o produkcie,

– wnioskowania o wypłatę transzy kredytu hipotecznego.

 – Nasze Multikanałowe Centrum Komunikacji to o wiele więcej niż tylko call center. Do komunikacji z klientami wykorzystujemy wideo, chat, telefon, e-mail, Skype’a, Facebooka i Twittera. Chcemy, by rozwiązania, które wprowadzamy pomogły naszym Klientom w obecnej, trudnej sytuacji. Liczymy również na to, że wspólne bankowanie okaże się dla nich łatwiejsze, kiedy będą korzystać z nowych narzędzi – mówi Joanna Wcisło.

Digitalizacja procesów i zmiany „paperless”

Digitalizacja procesów i zmiany „paperless” trwają w banku od dłuższego czasu. Jednym z ostatnio wdrożonych procesów elektronicznych jest autoryzacja transakcji smsKodem w oddziałach banku. Nowy proces skraca zarówno czas obsługi klienta jak i ogranicza wykorzystanie dokumentów papierowych.

– Procesom realizowanym w MCK, Santander Online i coraz częściej w oddziałach, z pomocą przychodzą elektroniczna autoryzacja i składanie oświadczeń woli w granicach określonych Prawem Bankowym. Za tym idzie ekologiczny, elektroniczny obieg dokumentów, zdecydowanie bliższy naszej planecie. W Santander Bank Polska prowadzimy działania odpowiedzialnego biznesu i m.in. zmniejszamy zużycie papieru, by chronić środowisko – dodaje Joanna Wcisło.

Obecnie trwają prace nad kolejnymi procesami, które ułatwią zdalny dostęp do oferty banku.

Udostępnij artykuł: