„Klub Korzyści” Toyota Banku

Aktualności

Toyota Bank Polska rozpoczyna akcję „Klub korzyści” skierowaną do klientów, którzy posiadają Konto Jedyne. Osoby aktywnie korzystające z produktów instytucji gromadzić będą specjalne punkty promocyjne, za które mogą otrzymać cenne nagrody. Do wygrania są premie pieniężne oraz 50 nagród rzeczowych – markowe tablety, smartwatche i smartfony, a także wycieczki o wartości 10 tys. zł każda. Akcja potrwa do marca 2018 r.

Akcja promocyjna, prowadzona we współpracy z Agora Performance została podzielona na dwa etapy. Pierwszy trwać będzie do 15 lutego 2018 r. – w tym czasie klienci mogą dokonać rejestracji oraz rozpocząć gromadzenie pakietów korzyści. Osoby, które przy pomocy specjalnej aplikacji przystąpią do akcji, będą zbierały punkty promocyjne, przyznawane za określone aktywności związane z korzystaniem z oferty produktowej Toyota Banku Polska. Zgromadzona ilość punków na koniec pierwszego etapu będzie podstawą do uzyskania przez uczestników akcji jednego z czterech określonych statusów: Silver, Gold, Platinum, Diamond. Jego zdobycie uprawniać będzie z kolei do wzięcia udziału w drugim etapie akcji promocyjnej, czyli w dedykowanym konkursie z nagrodami.

W ramach konkursu, od 15 lutego do 4 marca 2018 r., uczestnicy akcji zostaną poproszeni o przesłanie pracy konkursowej, której forma będzie uzależniona od uzyskanego wcześniej statusu punktowego. Zwycięzców wyłoni specjalnie utworzona komisja konkursowa, która oceniając zgłaszane prace kierować się będzie ich poziomem merytorycznym, pomysłowością i kreatywnością. Do wygrania – premie pieniężne, 50 nagród rzeczowych a także wycieczki.

Uczestnicy, którzy zarejestrują się do 14 czerwca 2017 r. (włącznie) otrzymają dodatkowo 300 punktów promocyjnych na start. Każdy z nich, który na dzień rozpoczęcia drugiego etapu zbierze wystarczającą ilość punktów do uzyskania statusu Silver (co najmniej 1000 punktów promocyjnych), otrzyma dodatkową premię gwarantowaną w wysokości 50 zł.

Na rynku promocji bankowych zdecydowanie przeważają akcje ukierunkowane na pozyskiwanie nowych klientów. Nam natomiast zależy również na nagradzaniu naszych lojalnych klientów, którzy obdarzają nas zaufaniem i powierzają nam swoje oszczędności. Na każdym kroku chcemy pokazywać im, że długofalowa relacja z nami po prostu się opłaca – stwierdziła Dominika Cepek, Marketing Manager w Toyota Banku Polska.

(il, TBP)