Konsumencki Lider Jakości dla Warty

Finanse i gospodarka

Ubezpieczenia komunikacyjne Warty po raz drugi zdobyły srebrne godło Konsumencki Lider Jakości w programie konsumenckim Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej.

Celem programu jest wyłonienie na podstawie zrealizowanych badań konsumenckich najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku.

Respondenci, uzasadniając swoją dobrą ocenę oferty, Warty wskazywali m.in. na miłą obsługę w oddziałach, zniżki, konkurencyjne ceny, sprawdzoną przez lata markę na rynku, profesjonalne, szybkie i konkretne rzeczoznawstwo i serwis powypadkowy.

Naszym celem jest budowanie wieloletnich relacji z klientami poprzez wysoką jakość oferty. Dlatego Konsumencki Lider Jakości dla ubezpieczeń komunikacyjnych Warty to dla nas wyjątkowo ważna nagroda” – mówi Bogusława Potacka, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Warcie. „O dobrą opinię klientów zabiegamy każdego dnia. Jeśli klienci widzą i oceniają nasze starania, widzimy wartość swojej pracy” – dodaje.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: