Koronawirus: PKO BP nie planuje wprowadzania nowych obostrzeń w sieci swoich placówek

Finanse osobiste

PKO BP - Oddział - Rotunda
PKO BP - Oddział - Rotunda (fot. PKO BP)

PKO BP przypomina o procedurach, które obowiązują klientów i pracowników w placówkach banku w związku z trwającą pandemią COVID-19.

System pracy zmianowej oraz zasady dotyczące przemieszczania się pracowników są dodatkowym zabezpieczeniem przed zakażeniami wirusem @PKOBP

-Nie planujemy wprowadzania nowych obostrzeń w sieci naszych placówek. Cały czas monitorujemy sytuację i dostosowujemy nasze procedury bezpieczeństwa, aby zapewnić jak największy komfort pracownikom i klientom – poinformowała nas Joanna Fatek z Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PKO BP.

Jak zapewnia, poszczególne oddziały tak zarządzają ruchem klientów, aby można było zachować bezpieczne odległości między ludźmi w placówkach.

Czytaj także: Koronawirus w Polsce: nowe obostrzenia jednak szybciej, polityka „zero tolerancji”

COVID-19, jakie procedury?

-Klienci, którzy oczekują lub wchodzą do oddziału proszeni są o zachowanie bezpiecznej odległości.

Przy stanowisku obsługi mogą być tylko klienci, którzy są w danej chwili obsługiwani.

Pracownicy oddziałów są wyposażeni w jednorazowe rękawiczki i maseczki, a stanowiska obsługi są zabezpieczone szybami ochronnymi. Klienci mogą korzystać z płynów dezynfekujących – czytamy w informacji otrzymanej od PKO BP.

Czytaj także: Koronawirus: w strefach żółtych i czerwonych CITI Handlowy ogranicza liczbę spotkań poza placówkami banku

Wszystkie powierzchnie, których dotykają klienci i pracownicy oraz stanowiska obsługi są regularnie dezynfekowane.

System pracy zmianowej oraz zasady dotyczące przemieszczania się pracowników są dodatkowym zabezpieczeniem przed zakażeniami wirusem – dodaje Joanna Fatek

Czytaj także: Koronawirus: w Idea Banku na klienta czeka maseczka, a Credit Agricole pamięta też o dezynfekcji urządzeń samoobsługowych

Źródło: aleBank.pl
Udostępnij artykuł: