Koronawirus: w Idea Banku na klienta czeka maseczka, a Credit Agricole pamięta też o dezynfekcji urządzeń samoobsługowych

Finanse osobiste

koronawirus, bank, klient
Fot. stock.adobe.com / alex.pin

Sektor bankowy podkreśla, że od marca utrzymuje zmienioną organizację pracy i nowe zasady obsługi klientów w swoich placówkach. Kolejne obostrzenia wynikające z pandemii COVID-19 nie są więc zbyt uciążliwe.

#IdeaBank: Dodatkowo naszym klientom zapewniamy pojedynczo pakowane maseczki, gdyby zapomnieli swoich #COVID19 #ObsługaKlientów #Obostrzenia @IdeaBankSA

Biuro Prasowe Idea Bank S.A. poinformowało portal aleBank.pl, że:

Obecnie w strefie żółtej znajduje się kilka naszych oddziałów (Rzeszów, Kielce i Gdańsk). W strefie czerwonej nie ma żadnej placówki Idea Banku.

Wszystkie oddziały działają zgodnie z wytycznymi polskiego rządu. Wprowadzono w nich m.in obowiązek noszenia maseczek, rękawiczek jednorazowych czy używania środków do dezynfekcji rąk.

Ponadto zastosowaliśmy środki ochrony osobistej w postaci specjalnych osłon pleksi – zainstalowanych przy stanowiskach obsługi.

We wszystkich placówkach obowiązuje także ograniczenie liczby przebywających osób, a czas ich działania jest skrócony (10:00-16:00).

Zapominalski klient Idea Banku może liczyć na maseczkę chroniącą przed COVID-19

Dodatkowo naszym klientom zapewniamy pojedynczo pakowane maseczki, gdyby zapomnieli swoich. Na bieżąco aktualizujemy także informacje w oddziałach na temat bezpieczeństwa i nowych obostrzeń.

Z uwagą śledzimy kolejne informacje dotyczące regulacji w zakresie bezpieczeństwa związanego z COVID-19. Robimy wszystko, aby zminimalizować ryzyko związane z pandemią, a jednocześnie zapewnić płynność obsługi naszych klientów podkreśla Biuro Prasowe Idea Bank S.A.

Priorytetem Credit Agricole było i jest: bieżąca obsługa i bezpieczeństwo

Na pytanie o przygotowania do dodatkowych obostrzeń Anna Filipowicz, dyrektor Biura Jakości Obsługi w banku Credit Agricole, odpowiedziała, że:

‒ Jeszcze w marcu, przed ogłoszeniem pierwszych obostrzeń, wprowadziliśmy zmiany w organizacji pracy naszych placówek.

Naszym priorytetem było i jest zapewnienie klientom bieżącej obsługi, ale i jednocześnie zadbanie o bezpieczeństwo pracowników i klientów. Aktualnie, bez względu na rodzaj strefy, w każdym oddziale obowiązują wszystkie standardy bezpieczeństwa:

‒ zachowanie dystansu 2 m między osobami w placówce i przed nią

‒ ograniczona liczba klientów w placówce;

‒ obowiązek zasłaniania ust i nosa dla pracowników i klientów;

‒ częsta dezynfekcja rąk;

‒ dezynfekcja powierzchni i urządzeń samoobsługowych;

‒ w naszych placówkach są także przesłony plexi – oddzielające klienta i doradcę.

Na bieżąco śledzimy wszystkie rekomendacje i restrykcje. Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo klientów i pracowników.

Mamy też świadomość, że dbając o nie, mamy realny wpływ na sytuację epidemiczną w Polsce ‒ zaznaczyła Anna Filipowicz .

Źródło: aleBank.pl
Udostępnij artykuł: