Koronawirus: w strefach żółtych i czerwonych CITI Handlowy ogranicza liczbę spotkań poza placówkami banku

Finanse osobiste

Główna siedziba banku Citi Handlowy
Główna siedziba banku Citi Handlowy (fot. Citi Handlowy)

Zmiany na liście żółtych i czerwonych stref nie wpływają istotnie na zmiany funkcjonowania placówek bankowych, informuje biuro prasowe banku CITI Handlowy.

Zuzanna Przepiórkiewicz: Liczba klientów, którą oddział jest w stanie bezpiecznie obsłużyć, podlega stałej weryfikacji i dostosowaniu, jeśli jest to wymagane @Citi_Handlowy

-Na bieżąco śledzimy zmiany na liście powiatów dotkniętych obostrzeniami, jednak ze względu na fakt, że od początku pandemii oddziały Citi Handlowy pracują w zaostrzonym rygorze, to zmiany na liście żółtych i czerwonych stref nie wpływają istotnie na zmiany funkcjonowania naszych placówek.

Zasady bezpieczeństwa wdrożone w sieci oddziałów Citi Handlowy pozostają bardzo rygorystyczne – informuje nas Zuzanna Przepiórkiewicz z biura prasowego banku.

COVID-19, jakie zabezpieczenia?

-Oddziały wyposażone są w środki zabezpieczające: maseczki, przyłbice i rękawiczki dla personelu, środki do dezynfekcji rąk dla klientów oraz personelu, wreszcie środki do dezynfekcji powierzchni, przesłony plexi na stanowiskach obsługi i zaostrzony reżim sprzątania – co godzinę.

Stosowane środki bezpieczeństwa oraz dodatkowo ograniczenia maksymalnej liczby osób uczestniczących w spotkaniach i zasady prowadzenia tych spotkań oraz praca w trybie rotacyjnym powodują, że nasze oddziały pozostają bardzo dobrze zabezpieczonym miejscem pracy i obsługi klientów – dodaje przedstawicielka banku.

Dodatkowe zabezpieczenia przed koronawirusem

Dodatkowe obostrzenie dla oddziałów, które znajdą się w strefie żółtej i czerwonej, to ograniczenie spotkań poza oddziałem. Liczba klientów, którą oddział jest w stanie bezpiecznie obsłużyć, podlega stałej weryfikacji i dostosowaniu, jeśli jest to wymagane.

Pozostajemy również w kontakcie z zarządcami budynków, w których sa zlokalizowane oddziały Citi Handlowy, aby na bieżąco monitorować sytuację w biurowcach oraz mieć pewność, że utrzymywany jest wysoki poziom bezpieczeństwa (stosowany reżim sprzątania i dezynfekowania części wspólnych) – podsumowuje Zuzanna Przepiórkiewicz.

Źródło: aleBank.pl
Udostępnij artykuł: