Koronawirus: we wszystkich sklepach sieci Lidl można już płacić smartfonem, używając aplikacji Lidl Plus

Z rynku

Lidl
Fot. stock.adobe.com / Björn Wylezich

Pandemia koronawirusa przyśpieszyła prace nad wprowadzaniem nowych metod bezpiecznych płatności w sieci sklepów Lidl – poinformowała nas Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications, Lidl Polska odpowiadając na pytanie jakie rozwiązania służące ochronie klientów obowiązują w sieci po wprowadzeniu tzw. żółtej strefy w całej Polsce.

Z powodu #Epidemia sieć przyspieszyła również prace nad funkcjonalnością #LidlPay w aplikacji #LidlPlus, która umożliwia dokonywanie transakcji mobilnych @Lidl_Polska @bezgotowkowa

‒ W celu ochrony klientów w naszych obiektach znajdują się szerokie alejki sklepowe, udostępniamy kasy pierwszeństwa osobom z niepełnosprawnością i kobietom w ciąży, dbamy o odpowiednią ekspozycję produktów, a zmotoryzowanym klientom oferujemy duże parkingi.

Aby zapewnić większy komfort oraz maksymalne możliwe bezpieczeństwo podczas zakupów, nasze sklepy od kwietnia br. funkcjonują według wydłużonych godzin otwarcia. Od czwartku – 15 października – będą obowiązywały jeszcze dłuższe godziny funkcjonowania części obiektów Lidl Polska ‒ podkreśliła Aleksandra Robaszkiewicz.

Lista z godzinami otwarcia poszczególnych sklepów Lidl Polska dostępna jest na stronie: https://www.lidl.pl/informacje-dla-klienta/znajdz-sklep.

Specjalne godziny dla seniorów

Aleksandra Robaszkiewicz dodała też, że:

‒ W dalszym ciągu będziemy obserwować obecną sytuację i na bieżąco na nią reagować. Chcielibyśmy również poinformować, że w związku z nowym rozporządzeniem wydanym przez ustawodawcę, od 15 października br. w naszych sklepach codziennie w godzinach 10:00 –12:00 będą obowiązywały „Godziny dla seniora”, czyli osób powyżej 60. roku życia. Jako firma respektujemy tę regulację.

Od początku rozwoju epidemii cały zespół Lidl Polska intensywnie pracuje nad tym, aby zapewnić ciągłość dostaw przy jednoczesnym zachowaniu jak najwyższych standardów bezpieczeństwa. Opracowano procedury zapewniające możliwość stałej, nieprzerwanej pracy centrów dystrybucyjnych oraz sklepów.

‒ Przyjęliśmy, że naszą społeczną odpowiedzialnością jest zapewnienie możliwości ‒dokonywania zakupów spożywczych przez klientów – dokładamy starań, aby było to stale możliwe.

Podkreślamy, że dbamy również o bezpieczeństwo w sklepach ‒ powiedziała Aleksandra Robaszkiewicz.

Czytaj także: Bezpieczeństwo i Higiena +, odpowiedź Żabki na koronawirusa

Pełna ochrona pracowników i klientów

Nasi pracownicy zostali wyposażeni w przyłbice ochronne – środek ochrony osobistej chroniący jednocześnie jamę ustną, nos i oczy. W odróżnieniu od wielu maseczek przyłbica jest przeznaczona do wielokrotnego użytku i jest wygodna w użyciu.

Stanowiska kasowe zostały odgrodzone szybą ochronną wykonaną z plexi. Pracownicy wszystkich sklepów oraz biur nieustannie mają dostęp do środków do dezynfekcji.

Dzięki wprowadzonym dotychczas zmianom, szerokim alejkom sklepowym i dużej powierzchni sali sprzedaży obiektów Lidl Polska dokonywanie zakupów przez klientów jest bezpieczne oraz komfortowe.

Możliwość dokonywania transakcji mobilnych

Z powodu epidemii sieć przyspieszyła również prace nad funkcjonalnością Lidl Pay w aplikacji Lidl Plus, która umożliwia dokonywanie transakcji mobilnych. Obecnie już wszyscy klienci Lidl w całej Polsce mogą skorzystać z tej możliwości i płacić za zakupy, wyłącznie korzystając ze swojego smartfona oraz aplikacji Lidl Plus (opcja płatności Lidl Pay).

W sklepach oraz na naszej stronie internetowej Lidl wciąż przypomina wytyczne Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego dot. prawidłowego mycia rąk czy stosowania zasad ochrony podczas kichania czy kaszlu.

Ponadto sieć udostępniła kasy pierwszeństwa: wolontariuszom wspierającym seniorów w dokonywaniu zakupów spożywczych, lekarzom, pielęgniarkom i pielęgniarzom, ratownikom medycznym oraz tzw. służbom mundurowym.

Źródło: Lidl
Udostępnij artykuł: