Krakowianie jako pierwsi mogą obniżać swoje rachunki podczas zakupów

Finanse i gospodarka

Serwis LepszaOferta.pl uruchomił właśnie swój pierwszy punkt obsługi klienta. Już nie tylko online, ale także w kontakcie bezpośrednim z doradcą, Krakowianie mogą porównywać i skorzystać z lepszych ofert dostawców prądu, telewizji, internetu, a także ubezpieczeń czy rat kredytowych. Serwis wykorzystuje unikalny system, dzięki któremu nawet 9 na 10 Polaków może obniżyć swoje rachunki.

Mieszkańcy Krakowa i okolic mogą już zmniejszać swoje rachunki nawet podczas robienia zakupów. Wystarczy, że odwiedzą uruchomiony właśnie, pierwszy w Polsce punkt stacjonarny serwisu LepszaOferta.pl w Centrum Handlowym Czyżyny. Zgłaszając się tam ze swoimi rachunkami otrzymają informację o ile mogą płacić mniej i skorzystać z takich ofert. Według przedstawicieli LepszaOferta.pl, oszczędności na rachunkach mogą wynieść nawet 1536 zł rocznie dla 4-osobowej rodziny. Warto też zwrócić uwagę na usługi finansowe. Konsolidacja lub zmiana kredytodawcy może skutkować obniżeniem rat nawet o połowę. Dla klientów przewidziano również inne bonusy, m.in. vouchery uprawniające do 10 proc. zniżki na zakupy lub talony na paliwo za założenia konta bankowego. Takich punktów w Polsce do końca 2015 r. firma zamierza uruchomić ok. 5000.

Rzetelność serwisu LepszaOferta.pl gwarantuje Krajowy Fundusz Kapitałowy z Grupy BGK, powołany przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej. Platforma posiada również certyfikat „Rzetelna Firma”. Jego pomysłodawcą i założycielem jest krakowski przedsiębiorca Paweł Słowiakowski.

Źródło: LepszaOferta.pl

Udostępnij artykuł: