Kredyt+ w Bankach Spółdzielczych SGB

Bankowość spółdzielcza / Z rynku

Dziś startuje nowa zrzeszeniowa kampania promocyjna Banków Spółdzielczych SGB dotycząca kredytów gotówkowych pod hasłem Kredyt +. Spółdzielcy swoją kampanię oparli przede wszystkim na komunikacji w Internecie.

Roman Szewczyk: Chcemy pozyskać nowych klientów, którzy potrzebują gotówki, żeby zaspokajać swoje potrzeby. Chcemy spełniać marzenia polskich rodzin. W naszej kampanii odmładzamy też wizerunek Banków Spółdzielczych SGB

Kampania bazuje na stronie informacyjnej www.kredytplus.sgb.pl. Kredyty gotówkowe w promocyjnych cenach będą dostępne co najmniej do 27 stycznia przyszłego roku.  Działania prowadzone będą w Internecie, na portalach społecznościowych oraz w wybranych kinach lokalnych w całej Polsce, gdzie prezentowana będzie animacja dostępna również na oficjalnym kanale SGB-Banku na YouTube.

Banki zrzeszone w Grupie SGB dopasowują swoje produkty, usługi, a także charakter ich promocji do potrzeb i oczekiwań klientów. Dzisiaj światło dzienne ujrzała nowa kampania zrzeszeniowa Banków Spółdzielczych SGB „Kredyt+”. Grupa SGB dokonała wielowymiarowej oceny i wyboru kreacji komunikacji reklamowej kredytów gotówkowych SBG oraz wyboru takiej, która najlepiej spełnia zadania postawione przed planowaną kampanią. O opinię na temat różnych aspektów kreacji poproszono grupę respondentów w wieku 25-50 lat o co najmniej średnim wykształceniu, którzy od minimum 2 lat związani byli z bankiem, a w niedługim czasie mają w perspektywie również zaciągnięcie kredytu.

Najwięcej pozytywnych odczuć wśród badanych wywołała kreacja opatrzona hasłem „Kredyt+”. Uwagę respondentów przykuł nowoczesny design, wyrazista i żywa kolorystka, przedstawiająca szczęśliwą rodzinę, mogącą – dzięki kredytowemu finansowemu wsparciu – realizować swoje bieżące potrzeby oraz przeznaczyć środki na okazjonalne wydatki.

Mamy dwa główne cele. Chcemy pozyskać nowych klientów, którzy potrzebują gotówki, żeby zaspokajać swoje potrzeby. Chcemy spełniać marzenia polskich rodzin. W naszej kampanii odmładzamy też wizerunek Banków Spółdzielczych SGB – mówi Roman Szewczyk, kierownik Biura Komunikacji i Marketingu SGB-Banku SA.

 

Udostępnij artykuł: