Kredyt, w którym wszystko jest jasne – nowa kampania Banku BPH!

Bankowość / Finanse i gospodarka

Bank BPH rozpoczyna właśnie kampanię kredytów gotówkowych, która kładzie nacisk na dowody potwierdzające obietnicę marki "Po prostu fair" poprzez informowanie Klientów o najważniejszych faktach związanych z oferowanymi produktami: możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 21 dni oraz dodawanego do niej wyciągu z najważniejszymi warunkami na 1 stronie.

Bank BPH rozpoczyna właśnie kampanię kredytów gotówkowych, która kładzie nacisk na dowody potwierdzające obietnicę marki "Po prostu fair" poprzez informowanie Klientów o najważniejszych faktach związanych z oferowanymi produktami: możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 21 dni oraz dodawanego do niej wyciągu z najważniejszymi warunkami na 1 stronie.

Po sukcesie kampanii wizerunkowej "Zwykły Bohater", dzięki której filozofia Banku BPH oparta na fair play i zaufaniu po raz pierwszy zaistniała w świadomości Klientów i rynku, Bank stworzył nową kampanię, której zadaniem jest budowanie pozycjonowania Banku BPH jako banku nr 1 pod względem fair play i zaufania.

Fakt #1 Bank BPH mówi językiem faktów

- Nowa kampania w przejrzysty sposób przedstawia Klientom korzyści płynące ze współpracy z naszym Bankiem, w tym zalety oferty często wykraczające poza standardy rynkowe, jak np. dodatkowe przedstawienie najważniejszych warunków kredytu na jednej stronie, czy możliwość odstąpienia od umowy kredytowej w ciągu 21 dni, czyli 7 dni więcej niż wymaga prawo - powiedziała Anna Pilawa-Sąsiadek, Dyrektor Obszaru Produktów Kredytowych.

Innowacyjna kampania Banku BPH "Fakty" jest oparta na koncepcie infomercial.

- Postawiliśmy na taki typ reklamy, która posługuje się wyłącznie językiem faktów i prostą, wręcz ascetyczną formą przekazu, rezygnując z zabiegów kreatywnych. Jesteśmy przekonani, że nowy sposób mówienia o Banku i jego ofercie wyróżni nas na rynku i utrwali naszą pozycję jako banku traktujące Klientów fair - dodaje Monika Brudło, Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji.

Tutaj można obejrzeć nowy spot.

Fakt #2 Wszystko na 1 stronie i 21 dni na odstąpienie od umowy

W nowej kampanii kredytu gotówkowego Bank podkreśla dwie cechy oferty: przedstawienie najważniejszych warunków na 1 stronie oraz możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 21 dni. Obie są unikatowymi rozwiązaniami na rynku, dostępnymi obecnie tylko w Banku BPH. Od listopada ubiegłego roku Klienci indywidualni podpisując umowę kredytową otrzymują dodatkowo jednostronicowy wyciąg z umowy, wskazujący jej najważniejsze elementy. Bank wprowadził także możliwość odstąpienia od umowy kredytu w terminie 21 dni od daty jej zawarcia, czyli o 7 dni dłużej niż wynika to z Ustawy o kredycie konsumenckim i co najważniejsze bez obciążania Klienta kosztami, o ile dokona zwrotu środków w ww. terminie. Taka forma komunikacji ma na celu wzmocnienie relacje Banku z klientami, podkreślając pozycjonowanie "Po prostu fair".

Dodatkowo, w grudniu 2011 r. Bank BPH uruchomił serwis internetowy www.gotowkaonline.pl, w odpowiedzi na potrzeby Klientów, którzy oczekują, że większość spraw będą mogli szybko i sprawnie załatwić przez Internet. Blisko 6 tys. Klientów zainteresowanych kredytem gotówkowym Banku BPH skorzystało już z jego oferty poprzez ten serwis. Po wprowadzeniu swoich danych w serwisie www.gotowkaonline.pl klient otrzymuje wstępną decyzję kredytową wraz z ofertą kredytu gotówkowego przez Internet.

Katarzyna Ewert
Specjalista ds. Public Relations Bank BPH S.A.

Udostępnij artykuł: