Kredyt z gwarancją szybkości

Bankowość

eurobank rozpoczął kampanię promującą kredyt gotówkowy z gwarancją szybkości w ramach akcji "Dziś gotówka albo stówka". Kampania obejmuje m.in. spoty radiowe z udziałem Piotra Adamczyka, emitowane w największych stacjach radiowych w Polsce.

W ramach kampanii eurobank gwarantuje kredytobiorcom wypłacenie środków z udzielonego kredytu w dniu złożenia wniosku kredytowego wraz z kompletem dokumentów potwierdzających źródło i wysokość dochodów oraz podpisania umowy kredytowej. W wypadku niezrealizowania wypłaty w tym terminie, bank oferuje klientom 100 złotych rekompensaty.

Akcja „Dziś gotówka albo stówka” potrwa od 12 stycznia do 28 lutego 2015 r. Kampania reklamowa obejmuje  wybrane ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe, prasę, Internet oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje reklamowe GPD, Brasil, dom mediowy Starcom oraz dom produkcyjny Propeller.

Nie tylko szybkość

W eurobanku kwota kredytu może zostać rozłożona nawet na 96 rat. Dodatkowo klienci mogą samodzielnie wybrać dzień spłaty raty, skorzystać z SMS-ów przypominających o tym terminie, połączyć dochody z członkiem rodziny w celu uzyskania wyższej kwoty kredytu, a także skorzystać raz na 12 miesięcy z wakacji kredytowych – czyli czasowego zawieszenia spłaty rat kredytu. Zwolennicy mobilnych rozwiązań mogą również aktywować aplikację eurobank mobile umożliwiającą sprawdzenie informacji dotyczących zaciągniętego kredytu w dowolnym miejscu i czasie.

Metryczka spotu:

Klient: Euro Bank
Tytuł: Kredyt Gotówkowy „Gotówka albo stówka“
Długość: 35’’
Producent: Propeller Film
Agencja: GPD Agency
Autor Scenariusza: Marta Mazurkiewicz (50%), Marta Sawicka (50%)
Kompozytor muzyki: Beau Black
Tytuł wykorzystanego utworu: „Would you mind“
Wykonawcy: Piotr Adamczyk, Przemysław Strzałkowski
Realizator: Marek Domański
Studio nagraniowe: Muzyczne Studio Produkcyjne Spot

Źródło: eurobank

Udostępnij artykuł: