Laur Klienta dla Warty

Finanse i gospodarka

Logo Warty
Fot. Warta

Ubezpieczenia komunikacyjne Warty zdobyły największą liczbę głosów w ogólnopolskim plebiscycie Laur Klienta 2013. Warta uzyskała też w tym roku najwyższe wyróżnienie programu - tytuł TOP Marka 2013.

Laur Klienta przyznawany jest na podstawie ogólnopolskiego głosowania konsumentów, którzy wskazują najlepsze według nich produkty na rynku. W tym roku sondażem objęto 1000 osób w każdej kategorii, a plebiscyt przeprowadzony został drogą telefoniczną, bezpośrednią na stronie internetowej plebiscytu oraz na portalach branżowych i  serwisach tematycznych.

O kolejności miejsc w każdej kategorii zdecydowała liczba głosów oddana na poszczególne produkty znajdujące się na liście poddanej głosowaniu.

Ubezpieczenia komunikacyjne Warty po raz kolejny osiągnęły najlepsze wyniki w plebiscycie. Tym samym Warcie przyznano najwyższe wyróżnienie programu Laur Klienta – Top Marka 2013. Na uzyskanie tego tytułu szansę mają wyłącznie te produkty, które od lat uzyskują najwyższe wyniki w plebiscycie i posiadają niezmiennie mocną pozycję w branży.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: