„LEASING dobrze rozegrany” w jesiennej kampanii EFL

Finanse i gospodarka

Z początkiem października wystartowała jesienna kampania EFL. "LEASING dobrze rozegrany" oznacza dla przedsiębiorców finansowanie z bogatą ofertą korzyści w postaci pakietu usług dodatkowych.

Z początkiem października wystartowała jesienna kampania EFL. "LEASING dobrze rozegrany" oznacza dla przedsiębiorców finansowanie z bogatą ofertą korzyści w postaci pakietu usług dodatkowych.

Za pośrednictwem działań promocyjnych, firma komunikuje korzyści wynikające z leasingu swobodnego. Ta innowacyjna,  wprowadzona do oferty EFL wiosną 2013r wciąż unikalna usługa, daje klientom swobodę w regulacji wysokości rat w trakcie trwania umowy dzięki dopasowaniu płatności do bieżącej płynności finansowej firmy. EFL pokazuje zalety oferty: dopasowanie do potrzeb Klienta, bezpieczeństwo i swobodę.

Jesienna kampania EFL koncentruje się na promocji  ubezpieczenia OC/AC  tańszego nawet do 30 proc. z gwarancją stałej ceny przez cały okres umowy, karty paliwowej z rabatem 15 groszy na litrze czy ubezpieczenia GAP (ubezpieczenia ryzyka straty finansowej), dzięki któremu możliwe będzie uzyskanie dodatkowego odszkodowania wyrównującego utratę wartości pojazdu, pomiędzy jego aktualną wartością w dniu zajścia szkody, a wartością w dniu zakupu. Klient z dwóch ubezpieczeń AC/OC i GAP otrzyma odszkodowanie równe wartości pojazdu z faktury zakupu. EFL komunikuje także zalety pakietu powypadkowej opieki medycznej Casco Medi, przekazywanego przedsiębiorcom gratis.  Casco Medi zapewnia kompleksową ochronę kierowcy po wypadku  komunikacyjnym. Wśród różnorodnych wariantów dostępne są następujące świadczenia:  organizacja leczenia, pokrycie kosztów leczenia czy szybki dostęp do lekarzy i specjalistycznych badań.

Eksperci EFL m.in. na podstawie analiz potrzeb przedsiębiorców doszli do wniosku, że obok dobrze skrojonego produktu finansowego klienci oczekują pakietu usług dodatkowych, które ułatwią prowadzenie biznesu, oszczędzając czas i pieniądze właścicieli firm. Jesienna kampania  pokazuje, że EFL jest gotowy takie usługi zapewnić, a jednocześnie dalej pracuje nad rozwojem portfela usług okołofinansowych - powiedziała Ewa Kadziewicz -dyrektor marketingu EFL.

W kampanii, która potrwa do końca 2013 r. zostaną wykorzystane sprawdzone i efektywne narzędzia on-line takie jak: e-mailing, sieci afiliacyjne czy reklama w wyszukiwarkach. EFL w pierwszym półroczu 2013 roku odnotował 12 proc. wzrost sprzedaży. Dla porównania dynamika całego rynku leasingu w tym okresie wyniosła 5,5 proc. Według prognoz analityków branży leasingowej koniec roku przyniesie równie zadowalające wyniki, które będą pochodną inwestycji podejmowanych przez polskich przedsiębiorców.

Źródło: Europejski Fundusz Leasingowy SA

Udostępnij artykuł: