Leasing z oszczędnością na dzień dobry

Z rynku

0002

21 sierpnia wystartowała kampania sprzedażowa PKO Leasing – „Leasing z oszczędnością na Dzień Dobry”. Oferta promocyjna skierowana jest tylko do nowych klientów i dotyczy leasingu samochodów osobowych i dostawczych do 3,5 tony.

Klienci przy podpisaniu umowy leasingu mogą skorzystać z darmowej rejestracji pojazdu. Promocja trwa do 30 września lub do wykorzystania limitu 2000 darmowych rejestracji.

Nasza nowa kampania jest drugą akcją promocyjną PKO Leasing. Poprzednia kampania, przeprowadzona w drugim kwartale wspólnie z PKO Bankiem Polskim, akcentowała szybkość procesu i dostępność produktu, a jej efekty biznesowe były tak dobre, że zdecydowaliśmy się pokazać na rynku ponownie. I nie jest to nasze ostatnie słowo w tym roku – twierdzi Anna Wiśniewska, dyrektor Departamentu Produktów i Procesów.

Darmowa rejestracja przeznaczona jest tylko dla nowych klientów – firm, które aktualnie nie mają w PKO Leasing żadnej aktywnej umowy leasingu. Aby skorzystać z promocji należy wypełnić formularz kontaktowy on-line lub skontaktować się z doradcą w dowolnej placówce PKO Leasing lub PKO Banku Polskiego. Formularz rejestracyjny oraz regulamin promocji dostępne są na stronie www.pkoleasing.pl/lpk/rejestracja-za-zero/

Kampania sprzedażowa nagłaśniana jest głównie w internecie, m.in. w mediach społecznościowych, poprzez reklamę typu display na stronach kontekstowo związanych z tematyką biznesową oraz w sieciach afiliacyjnych związanych z tematyką finansową. Przeprowadzony również będzie e-mailing do baz zewnętrznych.

PKO Leasing to największy leasingodawca w Polsce z ponad 12-procentowym udziałem w rynku. Finansuje zarówno pojedyncze przedmioty, samochody czy sprzęt IT, jak również projekty inwestycyjne: maszyny czy linie technologiczne.

(il)