Liberty Direct: sprawdź, czy nie przepłacasz

Finanse i gospodarka

Liberty Direct rozpoczęło telewizyjną kampanię reklamową promującą ubezpieczenia komunikacyjne oraz mieszkaniowe. Jej celem jest zachęcenie klientów do sprawdzenia oferty ubezpieczyciela.

W spotach firma namawia kierowców, by przestali przepłacać za polisy dzięki skorzystaniu z produktów Liberty Direct. W kampanii podkreślono również, że oferta dostępna jest zarówno przez internet, telefon, jak i u agentów.

„Celem kampanii jest przekonanie kierowców, że warto szukać lepszej oferty ubezpieczeniowej w Liberty Direct” – podkreśla Sylwia Zdulska, kierownik Działu Marketingu Liberty Direct. „Dodatkowo zwracamy uwagę, że poza autem klienci mogą również korzystnie ubezpieczyć w naszej firmie mieszkanie. Przypominamy o tym w żartobliwej konwencji” – dodaje.

Kreacja spotów została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana przy współpracy z domem EasyHell Productions. Za zakup mediów odpowiada Havas Media. Kampania obejmie stacje telewizyjne TVN, TVP, Polsat oraz kanały tematyczne.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

Udostępnij artykuł: