Liberty Direct: sprawdź, czy nie przepłacasz

Finanse i gospodarka

Liberty Direct rozpoczęło telewizyjną kampanię reklamową promującą ubezpieczenia komunikacyjne oraz mieszkaniowe. Jej celem jest zachęcenie klientów do sprawdzenia oferty ubezpieczyciela.

Liberty Direct rozpoczęło telewizyjną kampanię reklamową promującą ubezpieczenia komunikacyjne oraz mieszkaniowe. Jej celem jest zachęcenie klientów do sprawdzenia oferty ubezpieczyciela.

W spotach firma namawia kierowców, by przestali przepłacać za polisy dzięki skorzystaniu z produktów Liberty Direct. W kampanii podkreślono również, że oferta dostępna jest zarówno przez internet, telefon, jak i u agentów.

"Celem kampanii jest przekonanie kierowców, że warto szukać lepszej oferty ubezpieczeniowej w Liberty Direct" - podkreśla Sylwia Zdulska, kierownik Działu Marketingu Liberty Direct. "Dodatkowo zwracamy uwagę, że poza autem klienci mogą również korzystnie ubezpieczyć w naszej firmie mieszkanie. Przypominamy o tym w żartobliwej konwencji" - dodaje.

Kreacja spotów została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana przy współpracy z domem EasyHell Productions. Za zakup mediów odpowiada Havas Media. Kampania obejmie stacje telewizyjne TVN, TVP, Polsat oraz kanały tematyczne.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

Udostępnij artykuł: