Liberty partnerem kampanii społecznej

Finanse i gospodarka

Rusza kampania społeczna "Nie (przy)dzwoń za kierownicą". Jej celem jest uświadomienie kierowcom zagrożeń związanych z korzystaniem z telefonu podczas prowadzenia samochodu. Patronat honorowy nad akcją objęła Komenda Główna Policji.

Partnerami projektu zostały Liberty Ubezpieczenia, grupa Lotos, Scanmed Multimedis, Corpoflota i LeasePlan.

Mam nadzieję, że akcja dotrze do jak najszerszego grona odbiorców, a przede wszystkim do zawodowych kierowców, którzy znaczną część swojego czasu spędzają za kierownicą” – mówi Mariusz Sokołowski, rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji. „Z badań wynika, że zaledwie 24 proc. uczestników ruchu korzysta z zestawów głośnomówiących, natomiast aż 65 proc. ankietowanych kierowców przyznaje, że korzysta z telefonów komórkowych w czasie jazdy. To zatrważające statystki. Dlatego też, poprzez tego typu akcje, chcemy zmieniać świadomość kierowców i ich poczucie odpowiedzialności za kierownicą” – podaje.

Oprócz strony internetowej, akcję można śledzić również na Facebooku i Instagramie.

Źródło:PIU

Udostępnij artykuł: