Lifestyle w banku

Tylko u nas

Świat finansów ma pozornie mało wspólnego z codziennością głównych konsumentów dóbr tego sektora, pomijając żywotną rolę pieniądza w życiu współczesnego człowieka. Klienci, chcąc zaspokoić potrzebę pozyskania czy ulokowania środków, wybierają tę czy inną ofertę, niezmiernie rzadko rozumiejąc konstrukcję samego produktu, o bardziej złożonych produktach nie wspominając.

bank.01.150x50Zamów prenumeratę
Miesięcznika Finansowego
BANK

na II półrocze 2015

To zrozumiałe, bo wymiar techniczny instrumentów finansowych jest zwykle skomplikowany, a konsument nie ma czasu ani ochoty mierzyć się z wrogą mu materią. Co w takim razie kupuje? Skoro nie jest to obiektywna przewaga jednego produktu nad innym, czyli racjonalna strona decyzji zakupowej, odpowiedź musi się kryć po stronie emocjonalnych motywów konsumenta.

Cały artykuł Nowatorskie produkty bankowe: Lifestyle w banku znajdą Państwo w najnowszym numerze Miesięcznika Finansowego BANK – 2015/05

hp

Udostępnij artykuł: