Link 4 chce odczarować kierowców

Finanse i gospodarka

1 marca Link4 wystartował z nową kampanią reklamową. Pokazuje ona "zaklętych" kierowców, którzy co roku odnawiają ubezpieczenie u tych samych ubezpieczycieli, podczas gdy na zmianie firmy mogliby zyskać.

Badania przeprowadzone przez IPSOS pokazują, że w ciągu ostatniego roku, aż trzy czwarte kierowców przedłużyło OC lub AC swojego auta u dotychczasowego ubezpieczyciela, a tylko 14 proc. osób zdecydowało się go zmienić. Wśród tych ostatnich, 79 proc. oceniło, że można w ten sposób znaleźć ofertę tańszą. W kampanii, Link4 apeluje o sprawdzanie cen i warunków ubezpieczeń komunikacyjnych, ponieważ sytuacja na rynku jest dynamiczna, a do samego porównywania wystarczy dostęp do telefonu lub internetu. „Staramy się przeciwstawić powszechnej bierności wśród klientów firm ubezpieczeniowych i zachęcamy do zmiany ubezpieczyciela, ponieważ to się opłaca. Spot reklamowy pokazuje, że kierowcy są jak zaklęci i ciągle odnawiają polisy u tych samych ubezpieczycieli. Natomiast osoby, które np. przeszły do Link4 zaoszczędziły średnio 345 zł” – opowiada Marcin Niewiadomski, dyrektor marketingu i członek zarządu Link4. Kampania wspierana jest przez akcje promocyjne na stronach popularnych portali internetowych, w sieciach afiliacyjnych oraz poprzez kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.

Źródło: PIU

 

Udostępnij artykuł: