Link4: Masaj i Eskimos zachęcają do porównań

Finanse i gospodarka

Link4 7 stycznia wystartował z nową kampanią reklamową. Główny przekaz kampanii "Porównania", której bohaterami są Masaj i Eskimos, to zachęta do porównania cen dostępnych na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych z ofertą Link4.

Z badań wynika, że klienci nie wiedzą, czy proponowana im składka na ubezpieczenie komunikacyjne jest niska czy wysoka, ponieważ nie porównują cen w różnych firmach. Dlatego Link4 zachęca do sprawdzania ofert.

Celem nowej kampanii Link4 jest przełamanie stagnacji na polskim rynku ubezpieczeń samochodowych i zachęcenie ubezpieczonych do poszukiwania korzystniejszej oferty. W krajach Europy Zachodniej znacznie więcej osób przed zakupem polisy porównuje propozycje różnych towarzystw” – mówi Marcin Niewiadomski, członek zarządu Link4.

Kampania reklamowa wspierana jest przez akcje promocyjne na stronach popularnych portali internetowych, w sieciach afiliacyjnych oraz poprzez kampanię linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: