Lojalność klienta musi być weryfikowana

NBS 2009/06

W ostatnich czterech latach dokonała się rewolucja: klienci banków, w tym także banków spółdzielczych nie mogą już być uznawani za lojalnych bez profesjonalnej weryfikacji w systemie wymiany informacji bankowej i gospodarczej.

Krzysztof Pietraszkiewicz

Opinia o lojalności przeszła do historii, ponieważ ponad 60, a w niektórych bankach spółdzielczych nawet 80 proc. klientów korzysta jednocześnie z usług innych banków. Nie oznacza to w żadnym razie podważania ich wiarygodności. Członkowie i klienci BS-ów czasami nieświadomie, nie podejmując strategicznych decyzji, wybierają ofertę różnych instytucji finansowych na przykład podczas zakupu ratalnego sprzętu AGD, samochodu, komputera czy też usługi leasingowej. Nie można tego bagatelizować, jeżeli chcemy zachować konkurencyjność i bezpieczeństwo sektora banków spółdzielczych.

Kapitały, spółdzielco!

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: