Ludzie i pieniądze: Lojalność wobec banków

BANK 2009/10

Przewagę na konkurentami, poza sprawnym zarządzaniem, dają także długotrwałe dobre relacje z klientami. Wszystko przez to, że dostęp do produktów i usług bankowych jest coraz powszechniejszy, a do tego wciąż rośnie liczba pośredników i detalistów oferujących usługi finansowe.

Dariusz Solski

Dlatego tak istotne stało się zwiększanie lojalności klientów. Relacje z nimi można budować na wiele sposobów, nie wolno przy tym zapominać, że innej jakości obsługi oczekuje klient masowy, a innej zamożny. Obaj jednak powinni być usatysfakcjonowani, a to wynikać będzie ze stopnia, w jakim realizowane są ich oczekiwania.

Lojalność klienta

Przy stale rosnącej konkurencji na rynku produktów bankowych zdobycie nowych klientów staje się nie tylko coraz trudniejsze, ale i coraz droższe. Banki prześcigają się w szukaniu nowych metod dotarcia do konsumenta, kuszą coraz niższymi opłatami oraz promocjami. Znacznie tańszym, choć wcale nie tak łatwym sposobem jest utrzymanie stałych długookresowych relacji ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
  • jeśli podczas wpisywania kodu będziesz zalogowany do swojego konta w aleBank.pl, Twój zakup będzie zapamiętany i uzyskasz automatycznie dostęp do artykułu,
  • jeśli wpiszesz kod bez zalogowania i zechcesz go użyć ponownie, to musisz zapamiętać artykuł (lub wydanie), dla którego kod został użyty pierwszy raz, ponieważ serwis aleBank.pl może poprosić o ponowne podanie kodu.
  • */ ?>

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: