Makijaż Inglot w luksemburskich drogeriach Meng

Finanse i gospodarka

Duży potencjał rynku w bogatym Luksemburgu dla jedynych tamtejszych drogerii, których udziałowcem jest polska Grupa Kerdos, potwierdzony przez jednego z wiodących producentów o międzynarodowym zasięgu. Jednocześnie Grupa Kerdos kontynuuje wprowadzanie polskich marek do sklepów w Europie Zachodniej.

Grupa Kerdos, udziałowiec sieci Meng Drogerie w Luksemburgu, rozpoczyna współpracę z firmą Inglot. Do drogerii Meng swoje produkty dostarcza już około 25 partnerów z Polski, m.in. Verona, Estetica czy Cosmatrade.

– Kolejne miesiące utwierdzają mnie w przekonaniu, że przejęcie Drogerii na zachodzie Europy było ogromnym sukcesem, a współpraca z polskimi dostawcami dobrym wyborem, dlatego też zdecydowaliśmy się na wprowadzenie kolejnego partnera z Polski – mówi Kamil Kliniewski, Prezes Zarządu Kerdos Group SA.

Obecnie w Luksemburgu działają 24 drogerie Meng, a w samej stolicy mieści się 5 sklepów. Meng Drogerie są jedynymi drogeriami w tym kraju. W pierwszym kwartale 2015 roku planowane jest otwarcie trzech nowych drogerii w Luxemburgu.

– To dopiero początek ekspansji Grupy Kerdos na tym perspektywicznym rynku – zapowiada Prezes Kliniewski.

INGLOT to polska firma, produkująca kosmetyki kolorowe, która pojawia się na wszystkich wydarzeniach branżowych na całym świecie. Aktywnie włącza się w międzynarodowe pokazy makijażu – The Makeup Show, IMATS, produkcje telewizyjne, Fashion Week w światowych stolicach mody.

– Inglot to firma z historią, dynamicznie rozwijająca się i podbijająca rynki na różnych kontynentach. dlatego idealnie pasuje do naszego konceptu biznesu, czyli szybkiego rozwoju – mówi Anna Wierzbicka, Dyrektor Generalna Dayli Polska.

Historia firmy Inglot sięga lat 80. XX wieku, a pierwszą kolorową kolekcję tworzyły lakiery do paznokci. W niedługim czasie pojawiły się cienie do powiek i pomadki do ust. Dzisiaj markę charakteryzuje olbrzymi wachlarz kolorów i różnorodność oferowanych produktów. Niezwykle popularny i ceniony jest unikalny Freedom System umożliwiający dowolne łączenie ulubionych kolorów cieni do powiek, pudrów, róży do policzków, pomadek, korektorów i produktów do brwi.Początkiem międzynarodowej ekspansji był rok 2006 i otwarcie pierwszego franczyzowegosalonu w Montrealu w Kanadzie. W ciągu zaledwie kilku lat rozwój marki przybrał charakter lawinowy i dzisiaj dostępna jest na sześciu kontynentach. Nowe butiki pojawiają się przy głównych ulicach miast, w najważniejszych sieciach handlowych, jak Coin (Włochy), Woolworths (Afryka Pd.), V&D (Holandia), a od września 2011 roku również w amerykańskim Macy’s. Obecnie INGLOT to ok. 450 salonów w ponad 50 krajach na 6 kontynentach, a firma planuje dalszy intensywny rozwój.

Źródło: Kerdos Group SA

 

Udostępnij artykuł: