Maksymalna ocena dla produktów oszczędnościowych Toyota Bank

Bankowość

Analitycy Professional Benchmark Consulting już po raz szósty przygotowali Ranking Jakości Oferty Oszczędnościowej Banków, który weryfikuje atrakcyjność lokat i kont oszczędnościowych. Twórcy zestawienia ocenili, iż produkty oferowane przez Toyota Bank charakteryzują się najwyższą jakością i przyznali im maksymalną ocenę 5 gwiazdek. Pokazuje to, iż wszelkie informacje i materiały promocyjne pochodzące od banku, są rzetelne i nie wprowadzają klientów w błąd.

Ranking Jakości Oferty Oszczędnościowej Banków, został stworzony przez Professional Benchmark Consulting i opiera się na informacjach i reklamach pochodzących z instytucji finansowych oraz ich stron internetowych. Dzięki takiej metodzie pomiarowej, zestawienie obiektywnie przedstawia ofertę produktów finansowych dostępnych na rynku. Jednocześnie pokazuje, jakie różnice mogą zachodzić pomiędzy reklamą, a rzeczywistą ofertą finalną banku.

Zestawienie analizuje atrakcyjność oferty oszczędnościowej banków, która zmierzona została na podstawie oprocentowania efektywnego w 3 ujęciach:

  • dla klientów lojalnych, którzy lokowali aktywnie swoje oszczędności w danym banku w przeciągu ostatnich 12 miesięcy
  • dla wszystkich klientów korzystających incydentalnie z dowolnego banku w czasie ostatnich 12 miesięcy
  • oprocentowanie efektywne produktów oszczędnościowych danego banku w ostatnim miesiącu (lipiec 2014)

We wszystkich kategoriach, Toyota Bank osiągnął bardzo dobre wyniki, które uplasowały go w ścisłej czołówce rankingu. W końcowym zestawieniu zbiorczym, ofercie produktów oszczędnościowych banku, przyznano maksymalną punktację 5 gwiazdek. Taką ocenę, otrzymało zaledwie 5 spośród 27 zbadanych banków.

Przykładamy ogromną wagę do tego, aby nasze produkty charakteryzowały się przyjazną i zrozumiałą konstrukcją dla Klientów. Również na poziomie komunikacji marketingowej, staramy się zachęcać do naszej oferty w sposób rzetelny i przejrzysty. Dzięki takiemu podejściu mamy coraz więcej lojalnych Klientów, którzy obdarzają nas swoim zaufaniem. Cieszymy się niezmiernie, że zostało to również zauważone w  Rankingu Jakości Oferty Oszczędnościowej Banków – mówi Dominika Cepek, Marketing Manager w Toyota Bank Polska.

Mocni tylko w reklamie – pobierz.

Źródło: Toyota Bank Polska S.A.

Udostępnij artykuł: