mBank: 19 października klienci dawnego MultiBanku zyskają dostęp do serwisu mBanku

Bankowość

W poniedziałek, 19 października klientom dawnego MultiBanku i Private Bankingu udostępniony zostanie serwis transakcyjny mBanku. Jest to ostatni etap integracji marek pod wspólnym szyldem mBanku. Dzięki temu wszyscy klienci banku będą mieli dostęp do tych samych innowacyjnych rozwiązań.

W poniedziałek, 19 października klientom dawnego MultiBanku i Private Bankingu udostępniony zostanie serwis transakcyjny mBanku. Jest to ostatni etap integracji marek pod wspólnym szyldem mBanku. Dzięki temu wszyscy klienci banku będą mieli dostęp do tych samych innowacyjnych rozwiązań.

Zmiana dotyczy ponad 600 tys. klientów i polega na wymianie danych pomiędzy systemami informatycznymi. Skutkuje to koniecznością ich wyłączenia na jeden weekend. W związku z tym w dniach 16-19 października (w godzinach od 23:00 w piątek do godz. 6:00 w poniedziałek) dostęp do mBanku będzie ograniczony.

W tym czasie nie będzie działać serwis transakcyjny banku, aplikacja mobilna oraz system SMS. Oznacza to m.in. brak możliwości realizacji przelewów, a także wpłat na rachunki. mLinia banku i otwarte w weekend placówki będą działać w trybie informacyjnym.

Niemal przez cały weekend bank będzie natomiast realizował transakcje kartami płatniczymi. Klienci będą mogli także swobodnie wypłacać pieniądze z bankomatów. W czasie przerwy karty będą wyłączone na krótki czas, w sobotę w godzinach 5:00-8:30 oraz w niedzielę między godziną 1:00 a 4:00.  

Bank powiadomił dziś klientów o dacie planowanego łączenia systemów na swojej stronie internetowej. O przerwie dowiedzą się także z automatycznych komunikatów na mLinii, poprzedzających wszystkie rozmowy z konsultantami. Bank prześle też użytkownikom informacje w serwisie transakcyjnym, widoczne po zalogowaniu na rachunek, oraz SMS-y i e-maile.

Po zmianie systemu
Do nowego serwisu mBanku przeniesione zostaną wszystkie posiadane przez klientów dawnego MultiBanku i Private Bankingu produkty i usługi (numery rachunków nie zmienią się). Do zalogowania się do systemu użytkownik będzie używał dotychczasowego identyfikatora (numeru klienta) i hasła, a w przypadku klientów posiadających rachunek w dawnym MultiBanku oraz mBanku - dwóch identyfikatorów i haseł.

Udostępnienie nowego systemu oznacza zamknięcie serwisu transakcyjnego, strony informacyjnej oraz aplikacji mobilnej dawnego MultiBanku. Więcej informacji na temat udostepnienia serwisu mBanku znaleźć można pod adresem: www.mBank.pl/nowy-serwis

Jak będzie działać mBank podczas planowanej przerwy weekendowej:

  • karty płatnicze i bankomaty - dostępne (z wyjątkiem: sobota 5:00-8:30 oraz niedziela 1:00-4:00),
  • mLinia banku - dostępna w trybie informacyjnym,
  • Placówki banku - dostępne w trybie informacyjnym,
  • Punkty Aspiro - dostępne w trybie informacyjnym,
  • serwis transakcyjny - niedostępny,
  • aplikacja mobilna - niedostępna,
  • usługa SMS - niedostępne,
  • wpłatomaty w placówkach banku - niedostępne.

Krzysztof Olszewski
Rzecznik prasowy

Udostępnij artykuł: