mBank po awarii zwraca klientom podwójnie zaksięgowane transakcje
Z rynku
Wczoraj niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami, informuje mBank w mediach społecznościowych. Jak dodaje bank, błąd został już naprawiony, a klienci w historii transakcji powinni zobaczyć korektę podwójnego zaksięgowania środków.

Wczoraj niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami, informuje mBank w mediach społecznościowych. Jak dodaje bank, błąd został już naprawiony, a klienci w historii transakcji powinni zobaczyć korektę podwójnego zaksięgowania środków.
mBank koryguje również pomyłki, do jakich doszło na korzyść klientów, którzy np. dostali podwójny zwrot pieniędzy ze sklepu.
Wczoraj niektórym z Was podwójnie pobraliśmy z konta płatności kartami🙁
— mBank (@mBankpl) February 16, 2021
W nocy naprawiliśmy ten błąd.
W historii operacji zobaczycie korektę transakcji.
Przepraszamy za utrudnienia 🙏
A jeśli np. dostaliście podwójny zwrot pieniędzy ze sklepu, to też musieliśmy poprawić🤷♀️🙂 pic.twitter.com/qqId6bFbg0
Bank w komunikacie informuje jedynie o pomyłkach związanych z płatnością kartami, jednak klienci na Facebooku pod postem z informacją o awarii pisali również o zdublowanych wypłatach z bankomatów i przelewach na telefon.
Czytaj także: mBank: 174,7 mln zł straty netto grupy w IV kw. 2020 roku, a i tak wynik lepszy od oczekiwań >>>
Pieniądze mBank zwraca swoim klientom automatycznie i nie jest wymagane żadne działanie z ich strony.