mBank w czołówce polskich banków według Forbesa i Newsweeka

Bankowość

Podczas Wielkiej Gali Bankowości po raz trzynasty ogłoszono wyniki rankingu tygodnika Newsweek na najbardziej przyjazny bank w Polsce oraz miesięcznika Forbes na najlepszy bank dla właścicieli firm. mBank znalazł się na podium w aż czterech z pięciu konkursowych kategorii.

Podczas Wielkiej Gali Bankowości po raz trzynasty ogłoszono wyniki rankingu tygodnika Newsweek na najbardziej przyjazny bank w Polsce oraz miesięcznika Forbes na najlepszy bank dla właścicieli firm. mBank znalazł się na podium w aż czterech z pięciu konkursowych kategorii.

W tym roku banki mogły łącznie zdobyć pięć wyróżnień - cztery w ramach konkursu "Przyjazny Bank Newsweeka" (w kategoriach bankowość tradycyjna, internetowa, mobilna i hipoteczna) oraz jedno przyznawane przez magazyn Forbes, dla instytucji finansowych, które najlepiej spełniają oczekiwania przedsiębiorców. Rankingi obu czasopism zrealizowane zostały przy współpracy z firmą badawczą Millward Brown, której pracownicy anonimowo wcielili się w rolę klientów banków, sprawdzając jakość obsługi w placówkach oraz za pośrednictwem zdalnych kanałów kontaktu. Dodatkowo w zestawieniu Forbesa uwzględniono także ocenę oferty produktowej dla przedsiębiorcy.

mBank znalazł się w ścisłej czołówce niemal we wszystkich kategoriach Newsweeka, utrzymując silną pozycję z lat ubiegłych. W badaniu doceniono sposób, w jaki bank obsługuje przeciętnego Kowalskiego (trzecie miejsce w rankingu) oraz oferowane przez mBank rozwiązania bankowości internetowej i mobilnej (miejsce drugie w obu tych kategoriach).

Bank otrzymał także nagrodę od miesięcznika Forbes. Uplasował się na trzeciej pozycji w zestawieniu ogólnym "Najlepszy bank dla biznesu", zdobywając największą ilość punktów za jakość obsługi klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

cezary.kocik.02.250- Ubiegły rok był dla nas bardzo intensywny, po połączeniu trzech brandów - mBanku, MultiBanku i BRE Banku pod jednym szyldem, mBank stał się instytucją uniwersalną. Proces ten wymagał wiele pracy i uwagi, cieszymy się, że pod względem obsługi klienta okazał się neutralny. Wyniki rankingu udowodniły, że najwyższa jakość obsługi to priorytetowy element naszej filozofii, który niezmiennie realizujemy również pod wspólną marką. Warto też podkreślić, że jest on naszym wyróżnikiem zarówno w obsłudze klientów indywidualnych, jak i firmowych - mówi Cezary Kocik, wiceprezes mBanku ds. bankowości detalicznej.

Źródło: mBank

Udostępnij artykuł: