Media relations w małej firmie
Firma
Nawet małe firmy powinny dbać o dobre relacje z mediami – piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w kolejnym artykule poradniczym opublikowanym w Akademii Przedsiębiorcy.

Nawet małe firmy powinny dbać o dobre relacje z mediami – piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w kolejnym artykule poradniczym opublikowanym w Akademii Przedsiębiorcy.
Autorzy artykułu uważają, że dobre relacje z dziennikarzami są podstawą kreowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa.
Jest to ich zdaniem najlepsze zabezpieczenie na wypadek kryzysu wizerunkowego w firmie.
W swoim artykule przedstawiają "9 złotych zasad" budowania media relations.
Eksperci na stronach internetowych Fundacji Polska Bezgotówkowa omawiają między innymi następujące kwestie:
- dlaczego małe firmy powinny dbać o media relations,
- jak zdobyć kontakty do dziennikarzy,
- jakie treści są interesujące dla mediów,
- jak przygotowywać informacje prasowe.
W Akademii Przedsiębiorcy przeczytamy także o brandingu i o znaczeniu logo firmy.
Więcej użytecznych porad dotyczących znaczenia media relations dla wizerunku firmy można znaleźć w artykule „PR, czyli niech mówią o Tobie dobrze! 9 wskazówek, jak prowadzić media relations w małej firmie” opublikowanym w Akademii Przedsiębiorcy.
Czytaj także: Aplikacje do prowadzenia firmy