Media społecznościowe: Śmierć Facebooka

NBS 2017/01

Zdarzyć się może, a nawet jest to pewne, że Facebook przestanie kiedyś istnieć, tak jak wiele innych portali, które miały dawniej znaczenie, a dziś są tylko punktem na mapie rozwoju mediów społecznościowych w internecie. Nastąpi to wtedy, gdy powstanie marka, która da użytkownikom bogatsze doświadczenie współistnienia i współdzielenia, a organizacjom lepsze możliwości promocji.

Dorota Zielińska

Do czasu nowej rewolucji wieszczyć jednak można sukces Facebooka, jak i kilku innych serwisów, takich jak Twitter, Instagram, YouTube, czy LinkedIn. Tymczasem cyfrowa rewolucja trwa w najlepsze i dotyka wszystkich aspektów życia człowieka – od obszaru społecznego, poprzez polityczny, na gospodarczym skończywszy. Zmiany dotyczą wszystkich sektorów gospodarki, w równym stopniu w ich zakresie oraz głębokości. Wynika to z przestrzeni możliwości, które tworzy nowa technologia, a jej wynikiem jest redefinicja modeli biznesowych i branż. W dobie demokratyzacji informacji, kultury innowacji i amorfizacji modeli biznesowych, dyskusja na temat mediów społecznościowych jest wstępem do nowej analizy źródeł sukcesu gospodarczego. Wykładnicze tempo zmian to cecha charakterystyczna trzeciej rewolucji przemysłowej, czyli cyfrowej. Żadna z wcześniejszych nie wykazywała takiej dynamiki. Pokolenia, które ich doświadczał...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: