Mikropożyczki w sieci

Raporty

Media społecznościowe oraz mikroblogi to najpopularniejsze formy komunikowania o produkcie wykorzystywane przez firmy z sektora pozabankowego. Najbardziej widocznymi w sieci markami w pierwszym kwartale 2015 roku były Vivus, Wonga, Kredito24, Ekspres Kasa (produkt Ferratum Bank) i Lendon. Na Facebooku oraz w internetowych newsach temat mikropożyczek zdominowały trzy marki: Vivus, Ekspres Kasa i Wonga.

Media społecznościowe oraz mikroblogi to najpopularniejsze formy komunikowania o produkcie wykorzystywane przez firmy z sektora pozabankowego. Najbardziej widocznymi w sieci markami w pierwszym kwartale 2015 roku były Vivus, Wonga, Kredito24, Ekspres Kasa (produkt Ferratum Bank) i Lendon. Na Facebooku oraz w internetowych newsach temat mikropożyczek zdominowały trzy marki: Vivus, Ekspres Kasa i Wonga.

Więcej informacji tutaj

Maciej Wołodko

Udostępnij artykuł: