Mini Ratka on-line

Bankowość

PKO Bank Polski udostępnił w serwisie transakcyjnym iPKO stałym klientom spersonalizowaną ofertą pożyczki gotówkowej.Główną zaletą tego procesu jest skrócenie czasu oczekiwania na decyzję kredytową i wypłatę środków do kilku minut.

PKO Bank Polski systematycznie pracuje nad udoskonaleniem procesów sprzedaży pożyczki gotówkowej, niezależnie od kanału dystrybucji. Dla klientów najbardziej odczuwalną zmianą jest skrócenie czasu oczekiwania na decyzję kredytową i wypłatę środków. Serwis transakcyjny iPKO to kolejny kanał dostępu, po oddziałach banku oraz Contact Center, w którym, stałym klientom prezentowana jest spersonalizowana oferta Mini Ratki. Tym samym bank konsekwentnie zmierza do wdrożenia omnikanałowego procesu sprzedaży.

– iPKO to coraz bardziej popularny kanał komunikacji klienta z bankiem służący nie tylko do zarządzania rachunkiem i dokonywania codziennych transakcji, ale coraz częściej jest wykorzystywany przez klientów jako platforma do zaspokajania bieżących potrzeb kredytowych. Bank stawia na rozwój kanałów internetowych, a w niedalekiej perspektywie zamierza zintegrować pełną ofertę Mini Ratki również w kanałach typowo mobilnych – mówi Ewa Grabarczyk, Dyrektor Departamentu Finansowania Klientów Indywidualnych.

Celem nowych rozwiązań jest zapewnienie stałym klientom Banku efektywnego dostępu do kredytów gotówkowych tj. możliwość szybkiego zaciągnięcia pożyczki gotówkowej, nawet do 120 000 zł, bez konieczności dostarczania dodatkowych dokumentów dotyczących zatrudnienia i dochodu – we wszystkich kanałach sprzedaży.

Wniosek on-line a formalności ograniczone do minimum
Proces skorzystania ze spersonalizowanej oferty dla stałych klientów jest niezwykle prosty. Klientowi po zalogowaniu do serwisu transakcyjnego iPKO prezentowany jest banner “Oferta dla Ciebie” z propozycją dostępnej kwoty kredytu. W przypadku skorzystania z prezentowanej opcji, klient poproszony jest o uzupełnienie podstawowych danych. Po ich podaniu prezentowana jest ostateczna oferta kredytowa. W przypadku akceptacji przez klienta przedstawionej oferty, umowa zostaje wygenerowana w serwisie i podpisana z wykorzystaniem zdalnych narzędzi autoryzacyjnych jak np. jednorazowego hasła sms. Środki udostępniane są na rachunku klienta w kilka chwil po zatwierdzeniu umowy.

Mini Ratka na każdą okazję
Okres kredytowania jest dopasowywany indywidualnie i wynosi do 96 miesięcy, a w przypadku pożyczki konsolidacyjnej – nawet do 120, co ułatwia elastyczne dopasowanie raty do możliwości klienta. Mamy również możliwość zawieszenia spłaty trzech rat, czyli skorzystania z tzw. wakacji kredytowych, a także z atrakcyjnego pakietu ubezpieczeniowego – od zdarzeń uniemożliwiających lub utrudniających spłatę pożyczki, co daje nam zabezpieczenie w przypadku wystąpienia trudnej sytuacji życiowej. Przystępując do ubezpieczenia mamy możliwość skorzystania z ofert specjalnych, wyróżniających się obniżonym oprocentowaniem oraz zredukowaną prowizją.

– Warto dodać, że z licznych zalet Mini Ratki może skorzystać każdy, bez względu na to, czy ma konto w Banku, czy nie, i to bez wychodzenia z domu. Wniosek można złożyć przez Internet, telefon, w oddziale lub agencji Banku, a umowę podpisać np. po dostarczeniu dokumentów przez kuriera – dodaje Ewa Grabarczyk.

Szczegółowe informacje na temat produktu, w tym Taryfa Opłat i Prowizji bankowych, są dostępne w placówkach PKO Banku Polskiego i na www.pkobp.pl.

W tegorocznym rankingu Złotego Bankiera serwis bankowości internetowej iPKO został najwyżej oceniony pod względem ergonomii. Doceniona została wygoda i użyteczność korzystania przez klientów z podstawowych funkcji, jak wykonanie przelewu zewnętrznego, wyszukanie ostatnich transakcji w historii czy informacji o ofercie.

Iwona Radomska

Udostępnij artykuł: