Młodzi mają swoje oczekiwania

Tylko u nas

Banki spółdzielcze nie zamierzają ustępować pola bankom komercyjnym, konkurując z nimi o młodych klientów. Nie wszystkie jednak są wystarczająco przygotowane do rywalizacji w tym segmencie rynku. Część z nich wciąż nie posługuje się nowoczesnymi formami komunikacji i przekazem skierowanym do młodego pokolenia. A wydaje się, że właśnie to może być receptą na sukces.

Banki spółdzielcze nie zamierzają ustępować pola bankom komercyjnym, konkurując z nimi o młodych klientów. Nie wszystkie jednak są wystarczająco przygotowane do rywalizacji w tym segmencie rynku. Część z nich wciąż nie posługuje się nowoczesnymi formami komunikacji i przekazem skierowanym do młodego pokolenia. A wydaje się, że właśnie to może być receptą na sukces.

nbs.logo.01.150x50Zamów prenumeratę
Nowoczesnego Banku Spółdzielczego

na II półrocze 2015

Według badań TNS Polska, średnia wieku statystycznego klienta banku spółdzielczego wynosi 51 lat i od dłuższego czasu systematycznie rośnie. Dla porównania – obecnie w bankach komercyjnych wiek ten wynosi 44 lata, na co rzutuje znacząca grupa młodych klientów oraz oferta skierowana do nastolatków. Banki spółdzielcze mają wielu lojalnych i zadowolonych klientów, jednak rozwój i przyszłość instytucji finansowych w dużej mierze zależy od pozyskiwania kolejnych, najlepiej młodych klientów.

Cały artykuł Prezentacja: Młodzi mają swoje oczekiwania... znajdą Państwo w najnowszym numerze Nowoczesnego Banku Spółdzielczego - 2015/05

hp

Udostępnij artykuł: