Młodzi mają swoje oczekiwania
Tylko u nas
Banki spółdzielcze nie zamierzają ustępować pola bankom komercyjnym, konkurując z nimi o młodych klientów. Nie wszystkie jednak są wystarczająco przygotowane do rywalizacji w tym segmencie rynku. Część z nich wciąż nie posługuje się nowoczesnymi formami komunikacji i przekazem skierowanym do młodego pokolenia. A wydaje się, że właśnie to może być receptą na sukces.
Banki spółdzielcze nie zamierzają ustępować pola bankom komercyjnym, konkurując z nimi o młodych klientów. Nie wszystkie jednak są wystarczająco przygotowane do rywalizacji w tym segmencie rynku. Część z nich wciąż nie posługuje się nowoczesnymi formami komunikacji i przekazem skierowanym do młodego pokolenia. A wydaje się, że właśnie to może być receptą na sukces.
|
Według badań TNS Polska, średnia wieku statystycznego klienta banku spółdzielczego wynosi 51 lat i od dłuższego czasu systematycznie rośnie. Dla porównania – obecnie w bankach komercyjnych wiek ten wynosi 44 lata, na co rzutuje znacząca grupa młodych klientów oraz oferta skierowana do nastolatków. Banki spółdzielcze mają wielu lojalnych i zadowolonych klientów, jednak rozwój i przyszłość instytucji finansowych w dużej mierze zależy od pozyskiwania kolejnych, najlepiej młodych klientów.
Cały artykuł Prezentacja: Młodzi mają swoje oczekiwania... znajdą Państwo w najnowszym numerze Nowoczesnego Banku Spółdzielczego - 2015/05
hp