Mobile Pl@net od BNP Paribas jedną z najlepszych aplikacji mobilnych

Bankowość

Mobile Pl@net zajęła 2 miejsce w rankingu mobilnych aplikacji bankowych, przygotowanym przez Symertrię pod patronatem merytorycznym Bankier.pl. Aplikacja BNP Paribas Banku udostępniona w maju tego roku w krótkim czasie zjednała sobie klientów, zyskując najwyższą notę w kategorii Ocena użytkowników, a także jedną z najwyższych not jury konkursowego w kategorii Funkcjonalność. Mobile Pl@net wyprzedziła 12 aplikacji konkurencji.

Raport Kieszonkowe Aplikacje Bankowe 2013 przygotowany został przez Symetrię, dostawcę usług z zakresu biznesu elektronicznego, pod patronatem merytorycznym Bankier.pl. 14 aplikacji mobilnych dostępnych na polskim rynku bankowym oceniono w trzech wymiarach: Użyteczność, Funkcjonalność oraz Ocena użytkowników. BNP Paribas Bank Polska zdobył 41,2 pkt na 50 możliwych, tracąc do lidera jedynie 0,3 pkt.

Mobile Pl@net doceniona została przede wszystkim za funkcjonalność – z 15 analizowanych opcji aplikacja BNP Paribas Banku posiada aż 13. Bardzo wysoko ocenili aplikację również sami użytkownicy. Jak pokazuje raport, powołując się na dane z GooglePlay, uzyskała ona jedną z najwyższych not wśród analizowanych aplikacji bankowości mobilnej.

– Mobile Pl@net miała być w naszym zamyśle funkcjonalnym narzędziem, umożliwiającym swobodny dostęp do operacji bankowych – mówi Michał Kwiecień, Dyrektor ds. Bankowości Elektronicznej w BNP Paribas Banku Polska – Zależało nam przede wszystkim, aby aplikacja była intuicyjna w obsłudze i przyjazna dla naszych klientów. Bardzo wysoka pozycja w rankingu Symetrii pokazuje, że udało się nam osiągnąć ten cel. – mówi Michał Kwiecień.

Rozwiązania mobilne dostępne są dla wszystkich klientów indywidualnych banku, korzystających ze smartfonów z systemami Android oraz iOS. Aplikację można pobrać bezpłatnie z GooglePlay i AppStore. Aplikacja umożliwia między innymi sprawdzenie szczegółów swojego rachunku osobistego i historii transakcji, zlecenie przelewu – w tym również przelew realizowany za pomocą QR kodu – a także doładowanie telefonu komórkowego.

Bankowość mobilna dostępna jest dla klientów detalicznych banku BNP Paribas od 6 maja br. Udostępniona klientom wersja demonstracyjna aplikacji umożliwia zapoznanie się z jej funkcjonalnościami przed aktywacją aplikacji na urządzeniu mobilnym lub przed zalogowaniem. Więcej informacji na temat Mobile Pl@net: http://www.youtube.com/watch?v=BL7MuE1nDA8

Źródło: BNP Paribas Bank Polska SA

Udostępnij artykuł: