Multi-Tax, czyli jak skutecznie dotrzeć do emigrantów

Polecamy

W maju w ramach Grupy Kapitałowej Euro-Tax.pl S.A., zajmującej się zwrotem podatku nadpłaconego przez polskich emigrantów, ruszył projekt Multi-Tax. Opiera się on na innowacyjnym zastosowaniu marketingu bezpośredniego. Dzięki niemu cała Grupa, która od 2006 roku odzyskała ponad 175 mln PLN podatku dla ponad 75 tys. osób, dotrze do jeszcze większej liczby potencjalnych klientów.

– „Większość Polaków nadal nie ma świadomości, że pracując zagranicą zostawia w tamtejszych urzędach skarbowych swoje pieniądze. Co więcej, nawet jeśli już ktoś wie o możliwości zwrotu, to często z powodu braku znajomości języka obcego lub nieznajomości zasad, jakimi rządzi się system podatkowy w danym kraju, nie stara się o zwrot. Dzięki projektowi Multi-Tax, wykorzystując polecenia dotychczasowych klientów, chcemy zwiększyć szansę na dotarcie do właśnie takich osób z naszą ofertą. Polega ona na załatwieniu wszystkich formalności związanych z procedurą zwrotu nie tylko podatku, ale również należnych emigrantom świadczeń takich jak zasiłki rodzinne, czy chorobowe” – mówi Andrzej Jasieniecki, przedstawiciel Grupy Kapitałowej Euro-Tax.pl, w skład której wchodzi Multi-Tax.

Obecnie w strategiach marketingowych wielu produktów priorytetową kwestią, oprócz ceny i odpowiedniej promocji, jest to, by pozyskać stałych, zadowolonych klientów, którzy polecaliby dalej usługi firmy. Taka strategia zwana jest marketingiem sieciowym. Znajduje one również zastosowanie w skomplikowanej usłudze, jaką jest zwrot podatków. Dzięki temu potencjalny klient, oprócz informacji zaczerpniętej z Internetu, czy gazety, może zapoznać się z całą procedurą zwrotu od osoby, która ma już w tym względzie doświadczenie.

– „Pomysł zastosowania marketingu bezpośredniego w branży zwrotu podatku narodził się z obserwacji zachowań naszych klientów. Okazało się, że polecają oni usługi Euro-Tax.pl swoim znajomym. Zauważone zjawisko ubraliśmy w ramy formalnego programu „polecaj i zarabiaj”, w którym klienci za poleconego klienta otrzymywali dodatkowe wynagrodzenie. Projekt ten spotkał się z dużym zainteresowaniem i odniósł ogromny sukces. Jego kontynuacją jest właśnie Multi-Tax” – dodaje Andrzej Jasieniecki.

Za pomocą marketingu sieciowego Multi-Tax chce pozyskać jak najwięcej ambasadorów swojej marki. Każdy z nich po poleceniu firmie klienta dostanie prowizję za bezpośrednie polecenie. Oprócz tego będzie otrzymywał prowizję wynikającą z pracy w ramach struktury (w zależności od poziomu będzie to od 2 do 7% za bezpośrednie polecenie). Ponadto po osiągnięciu odpowiedniej efektywności otrzyma członkostwo w elitarnym Klubie VIP, co będzie wiązało się z kolejnymi korzyściami finansowymi. Na koniec będzie można otrzymać najbardziej prestiżowy tytuł honorowego ambasadora.

– „Multi-Tax to pierwsze na świecie zastosowanie marketingu sieciowego w branży zwrotu podatku. Pierwsze tygodnie pokazują, że jest to bardzo ważne wsparcie dla działalności całej Grupy Euro-Tax.pl. Dzięki stosowaniu najnowocześniejszych rozwiązań oraz stałym poszerzaniu katalogu usług, docieramy z naszą ofertą do coraz większej liczby emigrantów, którzy korzystają z naszych usług. Pozwoliło to nam uzyskać pozycję lidera w branży zwrotu podatków w Polsce oraz trzecią pozycję w Europie” – podsumowuje Andrzej Jasieniecki.

Udostępnij artykuł: