Na Tropie – najnowsza aplikacja konkursowa Nordea na Facebook’u

Bankowość

Nordea zaprasza do konkursu wszystkich fanów tajemniczych zagadek. Na portalu Facebook uruchomiono aplikację inspirowaną skandynawskimi kryminałami. Oprócz możliwości przeżycia detektywistycznej przygody, do wygrania są liczne nagrody.

Nordea zaprasza do konkursu wszystkich fanów tajemniczych zagadek. Na portalu Facebook uruchomiono aplikację inspirowaną skandynawskimi kryminałami. Oprócz możliwości przeżycia detektywistycznej przygody, do wygrania są liczne nagrody.

Uczestnik aplikacji konkursowej jest detektywem na tropie intrygującjącej zagadki. Musi wytypować winnego a do pomocy ma opis historii oraz cenne wskazówki. Aplikacja trwać będzie przez 4 najbliższe tygodnie i zakończy się 1 stycznia. Konkurs podzielony jest na 4 tury, a w każdej z nich przedstawiona będzie inna zagadka kryminalna. Zadaniem uczestnika jest wskazanie, kto jest sprawcą oraz uzasadnienie jego winy.

W każdej turze zostaną wybrani i nagrodzeni zwycięzcy. Laureat pierwszego miejsca otrzyma cyfrowy aparat fotograficzny i zestaw filmów DVD ze sławną trylogią Millennium na podstawie kryminałów Stiega Larssona. Wyróżnimy również pięć kolejnych graczy, którzy otrzymają zestawy: powieść Marka Krajewskiego oraz grę planszową na podstawie kryminału "Erynie" jego autorstwa.

"Nordea to bank o korzeniach skandynawskich. Na naszym profilu, staramy się przybliżyć naszym fanom kulturę państw północnej Europy. Tym razem zainspirowaliśmy się popularnymi w Polsce skandynawskimi kryminałami i w oczekiwaniu na premierę hollywoodzkiej wersji filmu "Girl with the dragon tatoo" na podstawie Millennium Stiega Larssona, zdecydowaliśmy się stworzyć dla naszych fanów aplikację kryminalną. Ponadto bank Nordea współpracuje z Panem Markiem Krajewskim oraz wydawnictwem Znak, wydającym jego książki. Od lat jesteśmy wielkimi fanami jego kryminałów." - mówi Sławomir Ronkowski - Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska S.A.

Nordea Bank Polska prowadzi swój profil na portalu Facebook od lutego 2010 roku. Obecnie zrzesza ponad 5200 fanów, którzy zachęcani są do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami odnośnie oferty banku oraz jego skandynawskich korzeni.

Źródło: Nordea

Udostępnij artykuł: