Nadsański Bank Społdzielczy nagrodzony za najwyższą jakość usług.

Bankowość

18 października br. Kapituła Konkursu Najwyższa Jakość Quality International 2013, działającego pod patronatem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Klubu Polskie Forum ISO 9000, przyznała Nadsańskiemu Bankowi Spółdzielczemu tytuł Laureata oraz Srebrne Godło w kategorii QI SERVICES - usługi na najwyższym poziomie.

18 października br. Kapituła Konkursu Najwyższa Jakość Quality International 2013, działającego pod patronatem Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Klubu Polskie Forum ISO 9000, przyznała Nadsańskiemu Bankowi Spółdzielczemu tytuł Laureata oraz Srebrne Godło w kategorii QI SERVICES - usługi na najwyższym poziomie.

Przyznana nagroda jest dla nas i naszych Klientów potwierdzeniem, iż oferowane przez SANBank usługi finansowe świadczone są ze szczególną dbałością o najwyższą jakość. Serdecznie dziękujemy za wyróżnienie.

Źródło: www.sanbank.pl

Udostępnij artykuł: