Nagroda za najlepsze call center na świecie dla 4Life Direct

Finanse i gospodarka

4Life Direct został wyróżniony dwoma złotymi medalami na światowym kongresie Contact Center World Awards w Las Vegas. Jest to pierwsza polska firma, której przyznano nagrodę za najlepsze call center na świecie. Nagroda potwierdza zauważalną już tendencję, że nasz kraj staje się centrum światowego biznesu w tej branży.

4Life Direct został wyróżniony dwoma złotymi medalami na światowym kongresie Contact Center World Awards w Las Vegas. Jest to pierwsza polska firma, której przyznano nagrodę za najlepsze call center na świecie. Nagroda potwierdza zauważalną już tendencję, że nasz kraj staje się centrum światowego biznesu w tej branży.

"Polskie firmy, które wzięły udział w tegorocznej edycji konkursu zrobiły na mnie ogromne wrażenie jakością oferowanych usług. Trzeba przyznać, że call center w Polsce coraz wyraźniej zyskują reputację najlepszych na świecie. Potwierdza to tegoroczne złoto dla 4Life Direct, pierwszej polskiej firmy w międzynarodowych finałach konkursu. To niezwykłe osiągnięcie, umacniające pozycję polskich centrów na rynku światowym. 4Life Direct zostało uznane za najlepsze, pokonując twardą konkurencję ze Stanów Zjednoczonych i Dalekiego Wschodu" - mówi Raj Wadhwani, prezes ContactCenterWorld.com - The Global Association for Contact Center Best Practices & Networking.

"Ta nagroda to przede wszystkim powód do dumy dla naszej firmy, ale także wyraz uznania dla branży call center w Polsce, która z roku na rok coraz bardziej pozytywnie kojarzona jest na świecie i przyciąga zagranicznych inwestorów" - dodaje Bruce Howard, prezes 4Life Direct.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: