Najpopularniejsze polskie fanpage’e – kategoria banki

Bankowość

Największe fanpage'e banków wciąż słabo wypadają w porównaniu z innymi branżami. Największa strona w tej kategorii BZ WBK może pochwalić się jedynie liczbą ponad 36 tys. fanów, z czego zaledwie 2 proc. angażuje się w jakikolwiek sposób na fanpage'u banku.

Największe fanpage'e banków wciąż słabo wypadają w porównaniu z innymi branżami. Największa strona w tej kategorii BZ WBK może pochwalić się jedynie liczbą ponad 36 tys. fanów, z czego zaledwie 2 proc. angażuje się w jakikolwiek sposób na fanpage'u banku.

Poza fanpage'm BZ WBK liczba aktywnych fanów na pozostałych stronach nie przekroczyła 500 osób w skali całego miesiąca. To bardzo mało. Widać wyraźnie, że banki wciąż boją się komunikować ze swoimi klientami poprzez social media.

Aby zobaczyć ranking Fanpage Trends w kategorii banki kliknij tutaj.

dr Dominik Batorski
socjolog, diunkt w ICM na Uniwersytecie Warszawskim, współtwórca Fanpage Trender, członek zarządu i główny strateg SmartNet Research & Solutions.

Udostępnij artykuł: