Nordea wspiera gdyńskich przedsiębiorców

Bankowość

W tym roku młodzi przedsiębiorcy będą już po raz dziesiąty rywalizować w konkursie "Gdyński Biznesplan".  Gra jest warta świeczki, bo pula nagród w tym roku jest bardzo atrakcyjna. Nagrody pieniężne za zajęcie I, II i III miejsca ufundował bank Nordea, partner konkursu od 2003 roku.

W tym roku młodzi przedsiębiorcy będą już po raz dziesiąty rywalizować w konkursie "Gdyński Biznesplan".  Gra jest warta świeczki, bo pula nagród w tym roku jest bardzo atrakcyjna. Nagrody pieniężne za zajęcie I, II i III miejsca ufundował bank Nordea, partner konkursu od 2003 roku.

Urząd Miasta Gdyni zorganizował kolejną, X edycję "Gdyńskiego Biznesplanu". Konkurs ma na celu umożliwienie młodym przedsiębiorcom realizacji swoich pomysłów biznesowych. Jest skierowany do osób rozpoczynających własną działalność gospodarczą w Gdyni, jak również do tych, którzy już działają na rynku. "Gdyński Biznesplan" dzięki wszechstronnemu wsparciu ekspertów oraz palecie atrakcyjnych nagród umożliwia wprowadzenie w życie ciekawego pomysłu na biznes. Aby wziąć udział w konkursie, należy do końca stycznia 2013 wypełnić Formularz Zgłoszeniowy na stronie www.gdyniaprzedsiebiorcza.pl.

Nagrody pieniężne w konkursie ufundował bank Nordea, który również zapewnia laureatom bezpłatne roczne prowadzenie konta firmowego. Zwycięzca pierwszego miejsca otrzyma 20 tysięcy złotych, drugie miejsce zostanie nagrodzone kwotą 15 tysięcy złotych, a miejsce trzecie - kwotą 10 tysięcy złotych.

"Gdyński Biznesplan na trwałe wpisał się w kalendarz naszych działań. Uczestniczymy nie tylko w tym projekcie od strony sponsorskiej, ale bierzemy aktywny udział w szkoleniach i weryfikacji planów biznesowych. Co roku jesteśmy pod wrażeniem kreatywności młodych, gdyńskich przedsiębiorców. " - mówi Elżbieta Hermann, Dyrektor Departamentu Sektora Publicznego i Projektów Finansowych, wieloletni juror konkursu.  

Bank Nordea jest partnerem konkursu od początku jego istnienia, czyli od pierwszej edycji, która odbyła się w 2003 roku.

Udostępnij artykuł: