Nowa aplikacja bankowości mobilnej dla klientów Raiffeisen Polbank

Bankowość

Klienci Raiffeisen Polbank mogą już pobierać na smartfony nową aplikację do obsługi bankowości mobilnej Mobilny Bank. Główne zmiany dotyczą wyglądu programu, w którym dotychczasowy układ ikon i list został zastąpiony estetycznym, nowoczesnym i prostym interfejsem.

Klienci Raiffeisen Polbank mogą już pobierać na smartfony nową aplikację do obsługi bankowości mobilnej Mobilny Bank. Główne zmiany dotyczą wyglądu programu, w którym dotychczasowy układ ikon i list został zastąpiony estetycznym, nowoczesnym i prostym interfejsem.

Dzięki temu aplikacja zyskała na intuicyjności i łatwości obsługi. Wprowadzono też wiele praktycznych udogodnień. Przykładowo, klient nie musi już logować się do systemu bankowego, aby sprawdzić stan środków aktualnie dostępnych na wybranym rachunku. Najważniejsze informacje, dotyczące np. rachunku czy karty kredytowej, zostaną wyświetlone na ekranie głównym Mobilnego Banku. Bez potrzeby logowania będzie także można uzyskać informację o zniżkach w ramach programów lojalnościowych banku. Mobilny Bank został przygotowany na telefony z systemami iOS, Android i Windows Phone.

131118.nowa.aplikacja.01.450x413

"Nowy Mobilny Bank ma zapewnić klientom jeszcze wygodniejszy dostęp do ich produktów finansowych. Wprowadzone zmiany są efektem zarówno analizy wyników badań dotyczących potrzeb klientów, jak również analizy światowych trendów w zakresie projektowania aplikacji mobilnych. Właśnie dlatego skoncentrowaliśmy się na maksymalnym uproszczeniu realizacji operacji bankowych oraz przejrzystości graficznej i intuicyjnej nawigacji" - mówi Mariusz Gliński, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej Raiffeisen Polbank - "Liczba osób, które aktywnie korzystają z naszych rozwiązań mobilnych systematycznie rośnie - Mobilnego Banku używa dziś ponad 21 tysięcy klientów. Użytkownicy są też coraz bardziej wymagający, dlatego nowa aplikacja została zaprojektowana z wykorzystaniem pełnego potencjału najnowszych systemów operacyjnych. A to jedynie przedsmak naszych przyszłorocznych planów związanych z rozwojem bankowości mobilnej" - dodaje Gliński.

Oprócz łatwego i wygodnego dostępu do produktów i funkcji bankowych, użytkownicy Mobilnego Banku mogą także korzystać z platformy wymiany walut R-Dealer - co wciąż jest unikalną na polskim rynku funkcjonalnością dla aplikacji mobilnej - a w zakładce R-Broker sprawdzić aktualną wartość produktów giełdowych posiadanych w Biurze Maklerskim Raiffeisen Bank Polska. Aplikacja Mobilny Bank zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa, szczególnie w porównaniu z przeglądarkowymi wersjami stron bankowych uruchamianych na telefonach komórkowych. Z pełnym opisem nowych rozwiązań oraz praktycznymi korzyściami ze stosowania bankowości mobilnej można zapoznać się na stronie www.mobilnybank.pl lub korzystając z wersji demonstracyjnej Mobilnego Banku, dostępnej także dla osób, które nie są klientami Raiffeisen Polbank.

Raiffeisen Polbank ma bogate doświadczenie w dostarczaniu klientom rozwiązań mobilnych. Był pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił bankowość mobilną dla wszystkich najpopularniejszych rodzajów telefonów i systemów operacyjnych m.in. Java, Symbian, BlackBerry, Android, Windows Phone oraz na urządzenia firmy Apple. Od 2004 roku, czyli uruchomienia pierwszej wersji Mobilnego Banku, bank regularnie wprowadza do swojej oferty mobilnej kolejne produkty na różne platformy, np. aplikację R-Mobi, dającą posiadaczom kart kredytowych możliwość płacenia telefonem komórkowym za wiele codziennych transakcji.

Źródło: Raiffeisen Bank Polska S.A.

Udostępnij artykuł: