Nowa kampania konta i ubezpieczeń komunikacyjnych w mBanku

Finanse i gospodarka

mBank rozpoczyna kolejną kampanię reklamową eKONTA. Tym razem rachunek prezentowany jest w kontekście ubezpieczeń komunikacyjnych, oferowanych ze zniżką.

Wraz z rozpoczynającą się kampanią promocyjną, startuje również promocja w Supermarkecie Ubezpieczeń Samochodowych mBanku. Poza „Gwarancją Najniższej Ceny na OC i AC”, dzięki któremu oferowane ubezpieczenie będzie najtańsze na rynku, bank we współpracy z BRE Ubezpieczenia oferuje dodatkowe rabaty w wysokości 20 proc. na AC i 10 proc. na OC mDirect. Aby z nich skorzystać, wystarczy wykupić ubezpieczenie i założyć darmowy rachunek eKONTO. Ze zniżki będzie można skorzystać do 31 marca 2013 r.

Działania reklamowe będą prowadzone do 9 grudnia br. i skoncentrują się na telewizji. Kampanię opracowała agencja AMBASADA Brand Communications, a media zaplanował dom mediowy MPG. Elementem nowej kampanii jest premierowy spot telewizyjny, wyreżyserowany przez Bartosza Prokopowicza, a wyprodukowany przez Flota Film.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: