Nowa kampania mBanku: „jeśli” jeszcze nie widziałeś, włącz TV

Bankowość

Właśnie wystartowała kampania reklamowa mBanku promująca nowatorskie funkcje nowej bankowości mobilnej i elektronicznej banku. Działania potrwają dwa miesiąca i wykorzystywać będą takie nośniki jak telewizja, kino, internet oraz outdoor. Kampania wspierana będzie także przez ponad tysiąc ambasadorów, zaangażowanych w testowanie i polecanie nowej aplikacji mBanku.  

Właśnie wystartowała kampania reklamowa mBanku promująca nowatorskie funkcje nowej bankowości mobilnej i elektronicznej banku. Działania potrwają dwa miesiąca i wykorzystywać będą takie nośniki jak telewizja, kino, internet oraz outdoor. Kampania wspierana będzie także przez ponad tysiąc ambasadorów, zaangażowanych w testowanie i polecanie nowej aplikacji mBanku.  

Koncept reklamowy podzielony został na trzy spoty pokazujące różne sytuacje, w których mBank może być pomocny. Spot Kino prezentuje program rabatowy mOkazje z geolokalizacją oraz wygodę przelewu na numer telefonu w nowej aplikacji mobilnej. Reklamówka pod tytułem Telewizor promuje możliwość szybkiego podglądu stanu konta na telefonie bez logowania do serwisu transakcyjnego banku oraz kredyt w 30 sekund dostępny za pośrednictwem nowej aplikacji mobilnej mBanku. Ostatni z filmów Gitara przedstawia natomiast możliwość kontaktu z ekspertem mBanku w placówce lub przez video chat (Ekspert online), czyli dwa nowe kanały kontaktu mBanku z klientem.

Ostatni z filmów Gitara przedstawia natomiast możliwość kontaktu z ekspertem mBanku w placówce lub przez video chat (Ekspert online), czyli dwa nowe kanały kontaktu mBanku z klientem. Każdy ze spotów zaczyna się od spójnika ?jeśli? i właśnie ta forma narracji łączy każdą z historii.

Każdy ze spotów zaczyna się od spójnika "jeśli" i właśnie ta forma narracji łączy każdą z historii. Jeśli pojawia się jakaś potrzeba, to mBank szybko podpowiada jak ją zaspokoić. Dla przykładu, w reklamie Kino lektor podaje takie zależności:

  • Jeśli masz wolny wieczór... umawiasz się z przyjaciółmi,
  • Jeśli jest mOkazja na kino... idziecie na film,
  • Jeśli kupiłeś bilety dla wszystkich... wszyscy oddają Ci przelewem z telefonu. 

Filmy do nowej kampanii wyreżyserował Julian Pugsley, pracujący wcześniej m.in. dla firm: Eastpak, Nokia, MTV oraz VHV. Za kamerą stanął Tomasz Augustynek, którego nazwisko może być kojarzone z takimi produkcjami jak serial Wataha i film Ostatnie piętro.

- Reżyser, chcąc nadać aktorom odpowiedni rytm w wybranych ujęciach, włączał im znany rockowy klasyk "Lust for Life" Iggy’ego Popa. Charakterystyczny dynamiczny beat rozpoczynający tę piosenkę, tak dobrze wpisał się w klimat naszych spotów, że ostatecznie zdecydowaliśmy się wykorzystać właśnie ten utwór w całej kampanii TV - mówi Piotr Jakubowski, ekspert Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku, odpowiedzialny za realizację konceptów reklamowych.

Kampania prowadzona będzie w najbliższych tygodniach i obejmie: telewizję (wszystkie główne stacje oraz wybrane kanały tematyczne), internet (szeroko zakrojone działania na mobilnych stronach internetowych), kino oraz outdoor (blisko tysiąc nośników: billboardy, citylighty, backlighty).

Działania przygotowane zostały we współpracy z agencją Grey, domem mediowym Mindshare, domem produkcyjnym Flota Filmowa oraz firmą Streetcom, która podczas kampanii odpowiada za akcję rekomendacyjną z udziałem tysiąca ambasadorów zaangażowanych w testowanie i polecanie nowej aplikacji mBanku. 

Źródło: mBank

Udostępnij artykuł: