Nowa kampania reklamowa Gothaer

Finanse i gospodarka

3 marca 2014 roku ruszyła nowa kampania reklamowa Gothaer. To drugi etap rozpoczętych we wrześniu ub.r. działań promocyjnych. Tym razem celem kampanii jest przedstawienie zalet konkretnych produktów: ubezpieczenia domów i mieszkań "Cztery Kąty" oraz ubezpieczenia "Auto Assistance Plus".

W dwóch 30 sekundowych filmach reklamowych Gothaer przypomina bohaterów z poprzedniej kampanii – sympatyczne małżeństwo i lekko roztargnionego kierowcę. Agent prezentuje im zalety ubezpieczenia “Auto Assistance Plus” oraz ubezpieczenia “Cztery kąty”. “Prezentując nasze produkty, jednocześnie chcemy dalej konsekwentnie budować wizerunek ubezpieczyciela, który stara się ułatwiać życie swoich klientów. Aby nasza obietnica nie pozostała bez pokrycia, wprowadzamy szereg działań upraszczających życie naszym klientom” – mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Gothaer.

Kampania opiera się o działania w telewizji i Internecie. Spoty reklamowe zostaną wyemitowane m.in w TVP1 i TVP2, Polsacie oraz na wielu kanałach tematycznych. Będzie je można obejrzeć również na kanale YouTube, natomiast w punktach sprzedaży dystrybuowane będą materiały BTL. Na Facebook’u fani mogą wziąć udział w konkursach związanych z kampanią.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń

Udostępnij artykuł: