Nowa odsłona kampanii Generali

Finanse i gospodarka

Generali prezentuje nową odsłonę kampanii reklamowej "Generali - na dobre i złe. Na wszelki wypadek". Celem kampanii jest kreowanie wizerunku Generali jako firmy, na którą zawsze można liczyć, oraz promocja oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych.

Generali prezentuje nową odsłonę kampanii reklamowej "Generali - na dobre i złe. Na wszelki wypadek". Celem kampanii jest kreowanie wizerunku Generali jako firmy, na którą zawsze można liczyć, oraz promocja oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych.

Generali będzie promować ofertę ubezpieczeń dla kierowców i właścicieli mieszkań, ze szczególnym uwzględnieniem następujących benefitów: Opiekun Ubezpieczenia, kontakt w ciągu 24 h, ubezpieczenie all risks. "Generali bowiem zapewnia klientom opiekę dedykowanego Opiekuna Ubezpieczenia, jego szybki kontakt w przypadku szkody oraz formułę produktu obejmującą wszelkie ryzyka, bez tzw. wyłączeń i gwiazdek" - tłumaczy Paweł Wróbel, dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Generali.

W kreacji wykorzystano wizerunek Adama Małysza, byłego skoczka, a obecnie kierowcy rajdowego, z którym Generali jako sponsor i ubezpieczyciel współpracuje już od blisko 10 lat. Działania reklamowe firmy obejmą cały styczeń, a głównymi mediami wykorzystywanymi w kampanii będą telewizja i internet.

Źródło: PIU

Udostępnij artykuł: