Nowa odsłona TV Student

Aktualności

TV Student – największy projekt medialny na rynku akademickim – stał się jeszcze bardziej atrakcyjny dla swoich odbiorców. Wprowadzona została nowa szata graficzna dla wszystkich własnych i partnerskich ekranów tej ogólnopolskiej sieci Digital Signage. Jednocześnie uruchomiono spójną z monitorami LCD, nową wersję strony internetowej projektu. Materiały redakcyjne są teraz bardziej dostępne, atrakcyjne i czytelne.

TV Student – największy projekt medialny na rynku akademickim – stał się jeszcze bardziej atrakcyjny dla swoich odbiorców. Wprowadzona została nowa szata graficzna dla wszystkich własnych i partnerskich ekranów tej ogólnopolskiej sieci Digital Signage. Jednocześnie uruchomiono spójną z monitorami LCD, nową wersję strony internetowej projektu. Materiały redakcyjne są teraz bardziej dostępne, atrakcyjne i czytelne.

TV Student to ogólnopolska sieć 231 ekranów informacyjnych zainstalowanych w 53 polskich szkołach wyższych w 21 miastach, docierająca do około 400.000 studentów i pracowników uczelni. Na ekranach pokazywane są krótkie, bieżące informacje z życia uczelni i miast, dotyczą ciekawych wydarzeń kulturalnych, naukowych i sportowych. Oprócz sieci ekranów działa także strona internetowa www.tvstudent.pl, na której dostępne są wszystkie bieżące oraz archiwalne informacje. Od 2015 r. projekt jest prowadzony przez Centrum Prawa Bankowego i Informacji działająca m.in. w obszarze szeroko pojętej wymiany informacji oraz edukacji.Projekt TV Student przeszedł gruntowne zmiany – projekt graficzny ekranów zyskał na czytelności, dzięki czemu jeszcze skuteczniej przyciąga uwagę studentów. Zmiany dotyczyły przede wszystkim układu treści w celu maksymalnego ułatwienia ich czytania, lepszemu wyeksponowaniu grafik towarzyszących materiałom – całość została oprawiona nowoczesną, dynamiczną i młodzieżową w swoim charakterze szatą graficzną.Znacznym zmianom poddany został portal internetowy – ze względu na wygląd upodobnił się w pełni do ekranów zainstalowanych na uczelniach. Nowy system nawigacji pozwala w łatwy sposób wybrać dowolny region lub uczelnię i szybko sprawdzić aktualne treści.

Dzisiejsi studenci są otoczeni informacjami – w przestrzeni publicznej, w mediach tradycyjnych i nowych – dostępnych m.in. na ekranach LCD umieszczonych chociażby na korytarzach uczelni albo w naszych dłoniach, czyli na wszelkich urządzeniach mobilnych. Wszyscy staliśmy się bardzo wybredni w konsumpcji informacji. Czas stał się dziś najważniejszym zasobem każdego z nas. My rozumiemy to doskonale – stawiamy na informacje treściwe, ale krótkie, estetycznie i czytelnie podane, dostępne bez większego wysiłku, ale zawsze z odesłaniem do źródła i umożliwieniem pogłębienia wiedzy w danym temacie. Taki jest właśnie nowy TV Student – powiedział Grzegorz Kondek, Dyrektor Programowy TV Student.Niezależnie od strony merytorycznej i wizualnej, regularnie zwiększa się także zasięg projektu. W ostatnich tygodniach dołączyły do niego nowe uczelnie – Politechnika Rzeszowska oraz Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu.– Po przejęciu sieci w 2015 roku poświęciliśmy bardzo dużo pracy na to, aby stworzyć redakcję TV Student, zbudować nowe relacje z władzami uczelni oraz organizacjami studenckimi, przy jednoczesnych znacznych inwestycjach w autorski system IT. Po dzisiejszych zmianach naszym głównym priorytetem staje się dynamiczny rozwój: zwiększenie zasięgu poprzez instalację nowych ekranów oraz przyłączanie kolejnych uczelni do systemu – powiedział Krzysztof Droździel, Dyrektor TV Student.

Nowoczesna formuła projektu rozszerza dotychczasowy wachlarz działań komunikacyjnych Centrum Prawa Bankowego i Informacji – właściciela projektu TV Student, czyniąc z sieci medium informacyjne i edukacyjne:– Systemy digital signage przestają być domeną speców od IT, a stają się coraz ważniejszym narzędziem komunikacji i promocji. Ich obecność już dawno nie jest „technologią jutra”. Systemy te bowiem działają tu i teraz. Ważne jednak, by były częścią większej palety działań. TV Student jest więc bardzo ważną częścią naszej działalności w obszarze wydawnictw i szeroko pojętej edukacji – chociażby w Programie Nowoczesne Zarządzanie Biznesem czy Bankowcy dla Edukacji  – powiedział Waldemar Zbytek, wiceprezes Centrum Prawa Bankowego i Informacji.System IMPULS w wersji 2.5 odpowiedzialny za techniczną edycję i emisję treści na ekranach oraz strona internetowa zostały wykonane we współpracy z firmą Light Code sp. z o.o. z Wrocławia.

Arkadiusz Żmudziński Centrum Prawa Bankowego i Informacji

Udostępnij artykuł: