Nowa pomoc online w Banku Millennium

Bankowość

Bank Millennium uruchomił unikalną na polskim rynku usługę współdzielenia ekranu, która umożliwia bezpośrednie wsparcie klienta wewnątrz systemu bankowości internetowej Millenet. Na stronach systemu Millenet umieszczony został przycisk "Ekspert online", po którego naciśnięciu i wpisaniu specjalnego kodu, można udostępnić widok aktualnie wyświetlanego ekranu Millenetu konsultantowi Banku Millennium i otrzymać natychmiastową i precyzyjną pomoc. 

– Naszym założeniem było udzielenie klientom najlepszego wsparcia przy korzystaniu z bankowości internetowej, a jest to możliwe tylko wtedy, kiedy konsultant ma dokładną wiedzę o tym, na czym polega problem klienta. Taką możliwość daje usługa współdzielenia ekranu, którą udostępniliśmy jako pierwszy bank w Polsce. Do tej pory nasi klienci, którym zdarzyło się napotkać trudność podczas poruszania się po systemie transakcyjnym, łączyli się z TeleMillennium i opisywali konsultantowi problem. Teraz pracownik Banku Millennium może bezpośrednio prowadzić klienta wewnątrz systemu transakcyjnego – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Po kliknięciu w przycisk „Ekspert online” otwiera się okno ze szczegółowymi instrukcjami, dotyczącymi możliwości udostępnienia konsultantowi podglądu obecnie wyświetlanego ekranu w systemie Millenet w celu otrzymania szybkiej, profesjonalnej pomocy. Wystarczy zadzwonić pod jeden z podanych w instrukcji, specjalnych numerów telefonu, by uzyskać połączenie z pracownikiem Banku Millennium, z którym można rozpocząć sesję współdzielenia ekranu. Po nawiązaniu połączenia telefonicznego konsultant podaje unikalny kod, który klient wpisuje po swojej stronie i w ten sposób konsultant zyskuje możliwość podglądu aktualnie oglądanej przez klienta strony w Millenet. Od tej chwili na ekranie Millenetu klient będzie widział dodatkowy kursor w kolorze pomarańczowym, pod którym będzie napisane imię i nazwisko konsultanta, z którym klient rozmawia przez telefon. Konsultant ma wyłącznie bierny dostęp do ekranu z bieżącym widokiem systemu Millenet klienta i możliwość wskazywania na nim elementów (następuje to poprzez wyświetlenie ramki wokół nich), bez technicznej możliwości kliknięcia jakiegokolwiek elementu, czy uzupełnienia jakiegokolwiek pola. Ponadto konsultant nie może oglądać innych otwartych zakładek w przeglądarce klienta, jak również żadnych innych elementów czy programów zainstalowanych na jego komputerze. Dodatkowo podczas sesji współdzielenia obydwie strony mogą skorzystać z czatu, który stanowi wygodne uzupełnienie pomocy. W ten sposób konsultant ma możliwość przesłania klientowi np. linków do stron internetowych zawierających informacje uzupełniające temat rozmowy.

Klient może zakończyć sesję współdzielenia ekranu w dowolnym momencie, korzystając z dodatkowego panelu po lewej stronie ekranu. Po zakończeniu sesji konsultant traci bezpowrotnie możliwość widoku ekranu systemu Millenet klienta. Nawiązanie kolejnej sesji możliwe jest jedynie po wpisaniu nowego kodu uzyskanego od konsultanta. Kody generowane są jednorazowo dla każdej kolejnej sesji. Skorzystanie z pomocy online nie wymaga od klienta instalowania żadnego oprogramowania, wystarczy przeglądarka, która spełnia wymagania związane z obsługą systemu Millenet.

Źródło: Bank Millennium

Udostępnij artykuł: