Nowatorskie produkty bankowe: Czas na zmiany

BANK 2015/05

Ten rok będzie wyzwaniem dla sektora bankowego. Zmiany rynkowe mogą wymóc na bankach konieczność przemodelowania oferty produktowej.

Kamil Majewski

Czy jest jeszcze w ogóle miejsce na pojawienie się nowych produktów bankowych? Niskie stopy procentowe i znacznie obniżona stawka interchange stawiają banki w trudnej sytuacji – pod względem właśnie kreatywności. Bo grozić nam może to, że na rynku nie zaistnieją żadne nowe rozwiązania, gdyż będziemy mieć do czynienia wyłącznie z modyfikacją tych starych. Tym bardziej że budżety na marketing raczej nie zostaną zwiększone, możemy wręcz spodziewać się tendencji odwrotnej (a na pokrycie rezerwy BFG raczej trzeba będzie dodatkowe środki wyasygnować). Być może właśnie teraz jest dobry moment na modyfikację planów marketingowych.

Mobilne rewolucje

Jakie mogą pojawić się nowinki produktowe? Czy banki ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: