Nowatorskie produkty bankowe: Dodatek za wysługę

BANK 2015/05

Cross-selling jest chętnie wykorzystywany w instytucjach finansowych. Ma zapewnić klientom konkurencyjną i kompleksową ofertę, która wpływa na ich relacje z bankiem, a także buduje zaufanie oraz lojalność. To z kolei wpływa na zwiększenie dochodów banku.

Marcin Złoch

Cross-selling to popularna technika sprzedaży stosowana przez instytucje finansowe. Idea sprzedaży wiązanej lub krzyżowej jest prosta – możesz kupić dany produkt lub otrzymać go na atrakcyjniejszych warunkach, jeśli zdecydujesz się również na inny. Dzięki cross-sellingowi banki przypominają klientom o produktach, które odpowiadają ich potrzebom, a o których na co dzień oni nie pamiętają, bądź nie wiedzą, że mogą je nabyć w innych niż tradycyjne kanałach sprzedaży. Cross-selling zatem oszczędza czas klienta, a także jego pieniądze. Obopólne korzyści, jakie niesie dla banków i ich klientów sprawiają, że jest to technika coraz chętniej stosowana i jak na razie bardzo skuteczna.

Wygoda i korzyści

<...>

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: