Nowatorskie produkty bankowe: Szpica innowacji

BANK 2015/05

Banki muszą dziś zaspokajać coraz bardziej zaawansowane potrzeby klientów oraz udowadniać, że nadążają za trendami i oczekiwaniami.

Konrad Polaczek

Instytucjom finansowym wyjątkowo zależy na wprowadzaniu i wykorzystywaniu najnowszych zdobyczy technologii. Dzięki takiemu, innowacyjnemu, podejściu banki zyskują w oczach klientów. Są postrzegane jako organizacje nowoczesne, obyte we współczesnym świecie. Rozwój technologii bankowych odbywa się w kilku podstawowych kierunkach. Najbardziej widoczne są trendy umożliwiające oferowanie klientom rozwiązań, produktów i usług w dogodnym dla nich miejscu i czasie. Dlatego banki rozwijają dziś serwisy bankowości internetowej oraz aplikacje mobilne. Klienci mogą zatem np. zakładać lokaty, wykonywać przelewy, czy sprawdzać saldo i historię rachunku z poziomu telefonu komórkowego.

Rozbudowywanie nowych kanałów dostępu i ich łączenie, by były jak najprostsze i przyjazne klientom, staje się kluczowe dla utrzymania wysokiej pozycji na coraz ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na aleBank.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI

Udostępnij artykuł: