„Nowe kanały. Nowe produkty. Czy bank powinien sprzedawać pizzę?” – Asseco Banking Forum 2018

Technologie i innowacje

Asseco Banking Forum to cykliczne wydarzenie poświęcone nowym technologiom, trendom i kierunkom rozwoju bankowości, które co roku przyciąga kluczowych przedstawicieli oraz ekspertów branży finansowej. W tym roku tematem przewodnim spotkania będzie rozwój nowych kanałów oraz produktów bankowych. Konferencja odbędzie się 10 października w Warszawie.

Czy bank powinien sprzedawać pizzę? Pytanie to może dziwić, ale jest całkiem zasadne. Świat, w którym prąd kupowało się od firmy energetycznej, polisy od ubezpieczyciela, a internet od operatora – to już przeszłość. Coraz więcej firm świadczy usługi finansowe, wystawiając tym samym lojalność klientów banków na próbę. Dlatego niektóre banki także wprowadzają produkty zarezerwowane dotąd dla innych sektorów i poprzez bankowość elektroniczną oraz mobilną można kupić zegarek, rower, albo wyszukać promocje w centrach handlowych.

Jesteśmy świadkami dziejowej zmiany i tylko od banków zależy jak ją wykorzystają. Czy będą potrafiły kształtować swoje modele biznesowe tak, aby osiągać zadowalający poziom przychodów? W jakim kierunku powinny rozwijać ofertę produktową, aby zapewnić sobie lojalność klientów? Czy staną się platformą, dzięki której klienci będą mogli w jednym miejscu kupić, niemal wszystko czego potrzebują, a może pozostaną blisko swojej tradycyjnej roli – zaufanej instytucji finansowej?

Program Asseco Banking Forum 2018 obejmuje m.in.:

„Nowe kanały. Nowe produkty. Czy bank powinien sprzedawać pizzę?” – dyskusja panelowa.

Piotr Czarnecki, Prezes Zarządu, Raiffeisen Bank Polska S.A.

Adam Marciniak, Wiceprezes Zarządu, PKO Bank Polski S.A.

Zbigniew Pomianek, Wiceprezes Zarządu, Asseco Poland S.A.

Felix Szyszkowiak, Wiceprezes Zarządu, Bank Zachodni WBK S.A.

Prowadzący: Robert Stanilewicz, dziennikarz ekonomiczny

„Bank tak szybki, jak Ty” – prezentacja.

Tomasz Buczak, Product Portfolio Manager Asseco Poland S.A.

Czy nowe modele biznesowe rozwiążą problem marżowości oraz lojalności klienta banku? – dyskusja panelowa.

Tomasz Dymowski, Dyrektor Dep. Bankowości Detalicznej, Raiffeisen Bank Polska S.A.

Tomasz Motyl, ekspert sektora bankowego.

Dariusz Paczewski, Dyrektor Biura Innowacji Cyfrowych, Bank Zachodni WBK S.A.

Szymon Wałach, Dyrektor Pionu Strategii i Transformacji cyfrowej, PKO Bank Polski S.A.

Prowadzący: Jarosław Bryl, Dyrektor Pionu Business Intelligence, Asseco Poland S.A.

„Platforma usług zaufania” – prezentacja Banku BZ WBK

 „Platforma usług faktoringowych” – prezentacja Banku Pekao S.A.

 „Jak sztuczna inteligencja wpłynie na naszą przyszłość” – prezentacja

Wojciech Sobieraj, wizjoner i doświadczony menedżer sektora bankowego.

Więcej informacji: https://forumbankowe.asseco-events.com/

 

Udostępnij artykuł: